کلاب مشتریان آچاره راه‌اندازی شد! ‌(رایگان از آچاره خدمات بگیرید)
کلاب مشتریان آچاره

آچاره، که بزرگترین مرجع ارائه خدمات و تعمیرات در منزل است، کلاب مشتریانش را افتتاح کرده است. در این مطلب به شرح این ویژگی جدید آچاره خوهیم پرداخت.

در کلاب جدید مشتری‌ها به ازای دریافت خدمات متفاوتی مانند نظافت منزل، اسباب ‌کشی، قالیشویی، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر کولر آبی، تعمیر پکیج، تعمیر تلویزیون، تعمیر کولر گازی و... «توکن چاره» دریافت می‌کنید و می‌توانید با استفاده از آنها ‌رایگان از آچاره خدمات بگیرید.

این چاره‌ها در کیف پول شما ذخیره می‌شود. همچنین شما می‌توانید به وسیله‌ی این چاره‌ها، جایزه‌هایی که در کلاب وجود دارد را تهیه کنید.

با ما همراه باشید.

نحوه امتیازگیری در کلاب مشتریان آچاره

با ثبت نام در وبسایت آچاره و ورود به صفحه‌ی کلاب، اولین قسمتی که به طور پیش فرض مشاهده می‌کنید، بخش جایزه‌هاست.

می‌توانید جوایز را بر اساس بخش مور نظرتان فیلتر کنید:

  1. همه
  2. تمیزکاری
  3. ساختمان
  4. تعمیرات اشیا
  5. اسباب کشی و حمل بار
  6. خودرو
  7. سلامت و زیبایی
  8. سازمان‌ها و مجتمع‌ها
  9. کشکول

در حال حاضر دو نوع جایزه در کلاب وجود دارد:

  1. تخفیف: به ازای پرداخت چاره، می‌توانید یک کد تخفیف دریافت کنید. تخفیف‌ها ممکن است روی یک یا چند سرویس یا تمامی سرویس‌ها قابل استفاده باشد.
  2. اعتبار: به ازای پرداخت چاره‌، اعتبار تومانی به کیف پول شما در آچاره اضافه می‌شود. اعتبار هدیه امکان برداشت تومانی از حساب کاربری را دارد.

مراحل دریافت کد تخفیف

  1. روی گزینه‌ی مشاهده کلیک کنید (کنار کارت جایزه)
  2. روی گزینه دریافت جایزه کلیک کنید.
  3. کد تخفیف را ذخیره کنید.
  4. سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  5. مراحل ثبت سفارش را تا انتها طی کنید.
  6. در مرحله نهایی، کد تخفیف را وارد کنید.

تب جایزه‌های دریافتی

در این صفحه لیستی از جایزه‌هایی که مشتری خریداری کرده و یا در واقع دریافت کرده را مشاهده می‌کنید. اگر جایزه از نوع تخفیف باشد، تا زمانی که مهلت استفاده از کد تخفیف به پایان نرسیده باشد، امکان کپی کردن آن وجود دارد.

تب کسب توکن چاره

در این صفحه لیستی از شیوه‌های کسب چاره را مشاهده می‌کنید. با انجام هر کدام از ماموریت‌ها مقداری چاره دریافت می‌کنید.

مشتریان در آچاره کلاب، بعد از انجام یک مرحله مانند ثبت نام، نصب اپلیکیشن، پایان سفارش و... (که جزئیات آن به طور کامل در جدول زیر ذکر شده است) جایزه‌ای را دریافت می‌کند که با توکن‌هایی به اسم "چاره" شناخته می‌شود. در نهایت از مجموع چاره‌های دریافت شده، می‌توان کد تخفیف یا اعتبار هدیه دریافت کرد.

کلاب مشتریان آچاره راه‌اندازی شد! ‌(رایگان از آچاره خدمات بگیرید)

عنوان

چاره

1. ثبت ‌نام

10 چاره (فقط یک‌بار)

2. تکمیل اطلاعات حساب کاربری

5 چاره (فقط یک‌بار)

3. نصب اپلیکیشن

5 چاره (فقط یک‌بار)

4. معرفی متخصص توسط مشتری

100 چاره

5. پیدا نشدن متخصص برای سفارش

5 چاره

6. اتمام سفارش

به ازای هر 500,000 تومان 7 چاره

7. پرداخت اعتباری

به ازای هر 50,000 تومان پرداخت اعتباری 1 چاره

8. معرفی دوستان

10 چاره

9. اتمام سفارش توسط دوستان معرفی شده

90 چاره

10. ثبت نظر

2 چاره

11. ثبت امتیاز

2 چاره

12. لغو سفارش توسط متخصص

5 چاره

13. شرکت در نظرسنجی

5 چاره

نکته: برای عنوان‌های مشخص شده، فقط یک‌بار امکان دریافت چاره وجود دارد. اگر کاربر پیش از اعمال تغییرات در آچاره کلاب، ثبت نام کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد نموده همچنین اپلیکیشن را هم نصب کرده، جایزه را دریافت کرده است.

قوانین و محدودیت‌های کسب توکن آچاره

سقف چاره‌های دریافتی به دلیل اتمام سفارش

سقف مقدار دریافت چاره به دلیل اتمام سفارش 200 عدد است. یعنی به طور مثال اگر کاربر یک سفارشی با مبلغ 50 میلیون تومان اتمام کرد، باید به ازای هر 500 هزار تومان، 7 چاره دریافت کند که در مجموع 700 چاره می‌شود. اما در نهایت 200 چاره دریافت می‌کند.

سقف چاره‌های دریافتی به دلیل پرداخت اعتباری

سقف مقدار نهایی دریافت چاره به دلیل پرداخت اعتباری نیز 200 عدد است. یعنی به طور مثال اگر کاربر یک سفارش را با مبلغ 50 میلیون تومان، به صورت اعتباری پرداخت کرد، باید به ازای هر 50 هزار تومان، 1 چاره دریافت کند که در مجموع 1000 چاره می‌شود. اما در نهایت 200 چاره دریافت می‌کند.

انقضای چاره‌ها

هر چاره از زمانی که به کاربر داده می‌شود، 6 ماه اعتبار دارد و بعد از آن منقضی می‌شود. که در بخش تاریخچه چاره‌ها، با عنوان چاره منقضی شده ثبت می‌شود و تاریخی که آن میزان چاره از حساب کاربر کسر شده،‌ در کنار آن ثبت می‌شود.

انقضای چاره‌های قدیمی

چاره‌های دریافتی شما از کلاب قبلی، تا تاریخ 31 شهریور 1403، حذف شده و دریافتی‌های بعد از آن در حساب‌های کاربری باقی می‌ماند.

به طور مثال اگر کاربری در تاریخ 30 شهریور 1403 بابت تعمیر لباسشویی چاره کسب کرده باشد، آن مقدار حذف خواهد شد.

کسب چاره‌ از متخصص منتخب

اگر کاربر با متخصص منتخب سفارشی را ثبت کند، 50 درصد از مقدار چاره‌ای که در جدول ثبت شده‌است را دریافت می‌کند.

کسب چاره از سفارش با متخصصی که کاربر دعوت کرده است

اگر کاربر با متخصصی که خودش دعوت کرده است سفارشی را ثبت کند، چاره‌ای دریافت نمی‌کند.

تاریخچه چاره‌ها

کلاب مشتریان آچاره راه‌اندازی شد! ‌(رایگان از آچاره خدمات بگیرید)


این صفحه شامل گزارش جایزه‌های دریافتی، جایزه‌های خرج شده و منقضی شده است که در 3 تب مختلف مشخص شده‌اند:

  • همه
  • دریافت شده
  • خرج شده

تاریخ دریافت یا خرج توکن چاره و علت آن نیز روی گزارش مشخص شده‌است.

با استفاده از کلاب مشتریان آچاره می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز از آچاره داشته باشید و اقتصادی‌ترین خدمات را دریافت کنید.

کد خبر 815791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.