ابوالفضل توکلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان در چهارمین دوره فرایند ارزیابی داخلی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری اصفهان توانست نشان سه ستاره دریافت کند، اظهار کرد: فرایند ارزیابی تعالی سازمانها هر دو سال یکبار انجام میشود که این سازمان نیز از یک ستاره به دو ستاره پس از سه سال حضور متوالی در جشنواره تعالی سازمانهای شهرداری در سال گذشته سال جاری نشان سه ستاره دریافت کرده است.
وی افزود: این سازمان پس از آنکه در دو سال نخست برگزاری این ارزیابی تعالی امتیاز یک ستاره را دریافت کرده بود، در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب امتیاز دو ستاره و با حفظ روند رو به رشد خود در مسیر تعالی، در این دوره مدیریت در سال جاری موفق شد به امتیاز سه ستاره دست پیدا کند که این مهم جز با تلاش روز افزون کارکنان پایانههای مسافربری شهر میسر نبود.
مدیرعامل سازمان پایانههای شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این دوره از مدیریت سازمان افزایش تعامل با نهادهای فراسازمانی برای همافزایی ظرفیتهای موجود نیز در دستور کار قرار گرفت و اقداماتی همچون راهاندازی دفتر انجمن صنفی رانندگان و تعامل با اداره کل راهداری و حملونقل جادهای و برنامهریزی در راستای اقدامات مشترک انجام شد.
توکلی گفت: چهارمین دوره فرایند ارزیابی داخلی سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری اصفهان با مشارکت حدود ۱۱ ارزیاب ارشد کشوری و ۶۳ ارزیاب داخلی برگزار شده است که مواردی همچون ارزشافزایی مشتریان، خلق آینده پایدار، توسعه قابلیتهای سازمانی، هدایت، خلاقیت و نوآوری، رهبری و دوراندیشی، الهامبخشی، مدیریت چابکی و موفقیت از طریق کشف استعداد کارکنان و پایداری نتایج برجسته مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این دوره جاری نیز این فرایند با مشارکت ۲۵ سازمان و شرکت تابعه شهرداری و از جمله حملونقلی انجام شد که مدل تعالی آن بر پایه ۱۰ الگوی بنیادی ارزیابی شد.
نظر شما