به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتینژاد امروز _پنجشنبه هشتم آذر_ در آئین تجلیل از سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری اصفهان در چهارمین دوره فرایند ارزیابی تعالی سازمانی ۱۴۰۳ اظهار کرد: بهعنوان یکی از کوچکترین اعضای خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که چند سالی به امانت، خدمتگزار رأی مردم بودهام، امروز بر خود لازم میدانم بار دیگر بر اهمیت اعتماد عمومی و رضایت شهروندان تأکید کنم.
وی افزود: مأموریت ما در شورای اسلامی شهر، تا پایان دوره ششم تنها با هدف بهبود کیفیت خدمات و ارتقای رضایت مردم معنا پیدا میکند.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر نگاه هوشمندانه و ارزشمحور عنوان کرد: در این دوره مدیریت شهری یکی از مهمترین نکات، ترویج ارزشهای سازمانی و حرکت به سمت داناییمحوری بود؛ چنین نگاهی اگر بهدرستی در شهرداری تسری پیدا کند میتواند بهرهوری را افزایش دهد و به بهبود اعتماد عمومی کمک کند.
نباتینژاد تصریح کرد: ما در جایگاه یک سازمان خدماتی-اجتماعی وظیفه داریم رضایت مردم را اولویت خود بدانیم؛ این رضایت سنگبنای تمام برنامهریزیها و اقدامات ما است.
وی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان آغاز شده، گامهایی مثبت و روبهجلو است، اما همچنان کارهای زیادی باقی مانده است؛ هیچیک از ما نمیتوانیم ادعا کنیم بهطور کامل راضی هستیم؛ وقتی به عملکرد خود نگاهی بیندازیم، درمییابیم که همچنان باید بیشتر تلاش کنیم.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعتماد عمومی، سرمایهای است که حفظ و ارتقای آن نیازمند حکمرانی هوشمندانه و توجه به جزئیات است، اضافه کرد: باید پذیرفت که بخشی از مشکلات، میراث گذشته است، اما نگاه به آینده و تلاش برای تعالی تنها راه برونرفت از این وضعیت است.
نباتینژاد ادامه داد: «تعالی» شعاری نیست که فقط بر دیوارها نقش ببندد، بلکه مسیری است که هر روز در زندگی فردی، خانوادگی و سازمانی خود باید به آن پایبند باشیم.
وی با بیان اینکه امروز ارزیابیهای تعالی که با همت حوزه نوسازی و تحول شهرداری اصفهان برنامهریزی و آغاز شده است، نشان از جسارت و شفافیت سازمانی دارد، بیان کرد: اینکه خود را در معرض داوری و قضاوت قرار دادهایم، گامی ارزشمند بهسوی پیشرفت است، اما در این مسیر ارتباط مستقیم و بیواسطه با مردم حیاتیترین اصل است.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دنیای کسبوکار میگویند مشتریان و در عرصه مدیریت شهری مردم حرف اول و آخر را میزنند؛ شوراها و مدیران میآیند و میروند، اما مردم همیشه در صحنه حضور دارند، بنابراین اگر بتوانیم اعتماد عمومی را تقویت کنیم خدمت ما در یادها خواهد ماند.
نباتینژاد افزود: وظیفه ما پیگیری مسائل مردم و پاسخگویی به دغدغههای آنها است؛ هر اقدامی که انجام میدهیم باید با این نگاه باشد که چیزی جز دلخوشیهای کوچک و خاطرات شیرین مردم، از دوران خدمت ما باقی نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: هر روز باید یادآور شویم که معیشت ما به جیب مردم گره خورده است؛ این مسئولیت بزرگ تعهدی است که باید آن را با تمام وجود حس کنیم و برای تعالی این خانواده بزرگ (شهرداری) از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
نظر شما