جابه‌جایی تاسیسات خروجی غربی پل امام خمینی(ره) ریسک بزرگی بود/ کاهش ترافیک شمال غرب اصفهان

شهردار اصفهان گفت: خروجی غربی پل امام خمینی (ره) به‌دلیل شرایط ترافیکی که در محدوده وجود داشت، باید با سرعت احداث می‌شد؛ در این راستا شهرداری این ریسک بزرگ را پذیرفت و با جابه‌جایی تأسیسات و انجام آزادسازی‌ها، پروژه طی کمتر از ۹ ماه به سرانجام رسید.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه چهل‌وپنجمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین بهره‌برداری از خروجی غربی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: به چند دلیل انجام این پروژه جزو ضروریات شهری بود، نخست در راستای روان‌شدن ترافیک باید پروژه اجرایی می‌شد، زیرا کسانی که می‌خواستند وارد خروجی‌های فرعی شوند، باید از کندرو عبور می‌کردند یا به سمت میدان می‌رفتند و از آن مسیر دور می‌زند که این موضوع ترافیک را افزایش می‌داد.

وی افزود: علت دوم این بود که اگر روی پل امام خمینی (ره) اتفاقی می‌افتاد، خروجی اضطراری وجود نداشت، از این‌رو انجام این پروژه جزو واجبات شهری بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سال‌ها بود این پروژه به دلایل مختلف و مشکلاتی که سر راه پروژه وجود داشت، بر زمین مانده بود، زیرا آزادسازی سنگین و جابه‌جایی تأسیسات کار دشواری بود.

شهردار اصفهان افزود: خروجی غربی پل امام خمینی (ره) به‌دلیل شرایط ترافیکی که در محدوده وجود داشت، باید با سرعت احداث می‌شد؛ در این راستا شهرداری این ریسک بزرگ را پذیرفت و با جابه‌جایی تأسیسات و انجام آزادسازی‌ها، پروژه طی کمتر از ۹ ماه به سرانجام رسید.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه انجام این پروژه کار بسیار دشواری بود، گفت: سازمان طراحی و گروه اجرا در محل پروژه مستقر شده بودند و لحظه به لحظه با توجه به تاسیساتی که هیچ اطلاعاتی از آن نداشتیم و اکتشافی پیش می‌رفتیم، همه در محل و کنار هم، لحظه به لحظه کار را هدایت و رو به جلو حرکت می‌کردند تا این پروژه محقق شد.

کد خبر 810281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.