ایجاد هم‌آهنگی میان شهروندان و مدیریت شهری در برنامه «مردم سلام»

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: یکی از مولفه‌های اصلی گفتمان شهر زندگی، هم‌آهنگی است به طوری که شهروندان در کنار مدیریت شهری یک واحد یکپارچه را تشکیل می‌دهند؛ بر این اساس واکاوی و بررسی مشکلات و نیازهای شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عرفان امینی در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی «اصفهان من» با بیان اینکه برنامه «مردم سلام» هر ۱۵ روز یک‌بار در یکی از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه با هدف بررسی مشکلات و نیازهای شهروندان در مناطق مختلف اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی گفتمان شهر زندگی، هم‌آهنگی است به طوری که شهروندان در کنار مدیریت شهری یک واحد یکپارچه را تشکیل می‌دهند؛ بر این اساس واکاوی و بررسی مشکلات و نیازهای شهروندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دیدار نخست این برنامه مشکلات ساکنان هر منطقه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در دیدار دوم که سه ماه بعد برگزار می‌شود، مدیران مناطق با ارائه گزارش تصویری به درخواست‌های شهروندان پاسخ می‌دهند.

امینی با اشاره به روش‌های دریافت درخواست‌های مردمی گفت: در برنامه مردم سلام درخواست‌ها از سه طریق ثبت می‌شود؛ نخستین روش از طریق سامانه «اصفهان من»، دومین روش از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و سومین روش درخواست‌ها به‌صورت شفاهی است که توسط همکاران ما در سامانه ثبت می‌شود.

وی با اشاره به میزان تحقق درخواست‌های شهروندان گفت: از سال گذشته تاکنون ۶۸۶ درخواست از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و ۱۲۶۸ درخواست از طریق سامانه «اصفهان من» ثبت شده و میزان تحقق آن‌ها بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بعضی درخواست‌ها نیاز به کارشناسی بیشتر دارد و بعضی نیز مربوط به سازمان‌های دیگر است که در این صورت، مدیر منطقه مکاتبه‌ای با آن سازمان انجام می‌دهد تا مشکلات رفع شود.

کد خبر 810157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.