پیشرفت ۶۰ درصدی الکترونیک کردن خدمات شهروندی در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: هدف ما احصای همه خدمات ارائه شده به شهروندان و الکترونیک کردن آن بوده و تاکنون پروژه الکترونیک کردن خدمات شهروندی در مشهد ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی در رویداد ایده‌پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، موضوع شهرداری هوشمند و ارائه خدمات رو به شهروندان به‌صورت کامل الکترونیک است، ایده‌پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» برگزار شده است.

وی افزود: در حال حاضر بعضی خدمات احصا و به صورت الکترونیک به شهروندان ارائه می‌شود تا مراجعات حضوری کاهش پیدا کند، اما با توجه به آنکه به موازات امکان دریافت خدمت به صورت الکترونیک، همچنان از روش‌های دیگر نیز امکان دریافت خدمت وجود دارد، استقبال مناسبی از خدمات الکترونیک صورت نپذیرفته است و شهروندان همچنان در بسیاری از موارد مراجعات حضوری دارند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: هدف ما احصای همه خدمات ارائه شده به شهروندان و الکترونیک کردن آن بوده و تاکنون پروژه الکترونیک کردن خدمات شهروندی در مشهد ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: رویداد ایده‌پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» به همت همکاران دفتر نوآوری و خلاقیت شهرداری مشهد برگزار شده است و امیدواریم به سرعت بتوانیم ایده‌های مطرح شده در این رویداد را اجرایی کنیم.

کد خبر 809236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.