سیدعلی عبدالهی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیش از آنکه سازمان مدیریت حملونقل بار در کشور مصوبه تأسیس دریافت کند، اتحادیههایی در سطح شهر همچون اتحادیه کامیونداران، خاکبرها، حمل نخاله و حمل بتن فعالیت داشتند؛ در حال حاضر بعضی از این اتحادیهها از سازمان حمل بار پروانه تأسیس شرکت دریافت کردند و با حمایت سازمان به فعالیت خود ادامه میدهند.
وی افزود: این اتحادیهها همگرایی خوبی با سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری داشتهاند و میتوان گفت برای کلانشهری همچون اصفهان این همگرایی و نبود دوگانگی در یک موضوع بسیار حائز اهمیت و موفقیتآمیز بوده است، بهطوری که در حوزه حملونقل بار درونشهری اصفهان موفق به ایجاد یک مدیریت واحد شدهایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت حملونقل بار شهرداری اصفهان گفت: هماکنون نیز این سازمان بهعنوان متولی اصلی حوزه حملونقل بار در حوزه ساماندهی و مدیریت به خوبی فعالیت خود را انجام میدهد، اما در حال حاضر بالا بودن سن ناوگان بار از معضلات اصلی در این حوزه است که به دلیل تحریمها و کمبود تولید داخلی مجبور هستیم از خودروهایی که دارای عمر بیش از ۴۰ سال بوده، استفاده کنیم، بنابراین این حوزه در حال حاضر بیش از پیش نیازمند انجام مدیریت درست و دقیق و اعمال قانون است.
عبدالهی اظهار کرد: شهرهای کوچک اطراف اصفهان که برای خود شهرداری مجزا دارند، به دلیل اینکه در این حوزه به صورت تخصصی ورود نکرده و مدیریت مسافر و بار بهطور ترکیبی انجام میشود، مشکلاتی را ایجاد میکند که البته با اجرای طرح محدوده زمانی و مکانی، این موضوع نیز بهصورت ویژه پوشش داده میشود تا هیچ خودرویی نتواند بدون داشتن برگه معاینه فنی وارد شهر اصفهان شود.
نظر شما