تکریم ارباب رجوع در اولویت وظایف شهرداری خرم‌آباد قرار گیرد

رئیس کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تکریم ارباب رجوع یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است و باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری خرم‌آباد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حمیدرضا صفریان امروز_ سه‌شنبه پانزدهم آبان_ در کمسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با موضوع تکریم ارباب رجوع تشکیل شد، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی، سمبلی از حماسه‌سازی و شجاعت فرزندان این مرزو بوم در برابر ظلم و تجاوز قدرت‌های بیگانه است.

وی در رابطه با بحث تکریم ارباب رجوع در شهرداری خرم‌آباد و سازمان‌های تابعه افزود: واقعیت این است که خوشبختانه شهرداری خرم‌آباد مدیران خوب و با اخلاقی دارد، انگشت‌شمار هستند کسانی که موازین اخلاقی را رعایت نمی‌کنند اما گاهی مشاهده می‌شود ارباب رجوع با بی‌مهری برخی از مدیران مواجه می‌شوند که این از نظر قانونی درست نیست و تخطی از قانون است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد غیر انتفاعی است و درآمد آن از مردم است، بر این اساس کارکنان وظیفه دارند با روی خوش و احترام پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که یکی از شاخصه‌های پر اهمیت حضرت محمد (ص) اخلاق نیک بوده و خلق نیک پیامبر خاتم است که امروز به این جایگاه رسیده‌ایم، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است و باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری خرم‌آباد قرار گیرد.

صفریان تصریح کرد: مدیریت و کارکنان شهرداری خرم‌آباد با تمام توان، تکریم و احترام ارباب رجوع و ارائه خدمات را به بهترین نحو به مراجعه کنندگان خود داشته باشد.

کد خبر 807886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.