راه‌اندازی بارانداز ماهی برای شهر اصفهان مزیت اقتصادی به‌همراه دارد

شهردار اصفهان گفت: راه‌اندازی بارانداز ماهی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان یک مزیت اقتصادی بر اقتصاد این کلان‌شهر اضافه می‌کند، زیرا به‌رغم اینکه بندری در اصفهان نداریم که ماهیگیری کنیم، اما این فرصت نصیب آن شده است که توزیع ماهی به سراسر کشور از نصف جهان اتفاق بیفتد.

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه چهل‌ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری این است که مشاغلی که مردم نیاز مبرم به آن دارند را در فضایی که دسترسی راحت‌تری به آن داشته باشند، فراهم کند.

وی افزود: در سطح شهر اصفهان ماهی‌فروشی‌های متعددی وجود دارد، اما تاکنون مجموعه‌ای با سطح گستردگی بالا که شهروندان شهروندان در یک مکان ماهی را با تنوع بالا خریداری کنند، وجود نداشته است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: راه‌اندازی بارانداز ماهی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان یک مزیت اقتصادی بر اقتصاد این کلان‌شهر اضافه می‌کند، زیرا به‌رغم اینکه بندری در اصفهان نداریم که ماهیگیری کنیم، اما این فرصت نصیب آن شده است که توزیع ماهی به سراسر کشور از نصف جهان اتفاق بیفتد.

قاسم‌زاده ادامه داد: در آینده می‌توان در کنار آن اتفاقات جنبی همچون تولید کنسرو ماهی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به افتتاح سردخانه هزار تنی در میدان میوه و تره‌بار در آینده‌ای نزدیک گفت: این مهم به‌عنوان یک مجموعه در نظر گرفته شده است، در این راستا سورتینگ باید راه‌اندازی شود که به‌زودی اجرایی خواهد شد و در مجموع در کنار هم مرکز بزرگ توزیع محصولات غذایی همچون میوه، تره‌بار، ماهی و خواروبار می‌شود.

کد خبر 805425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.