رشد ۵۸ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی شهرداری اصفهان

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: براساس آمارهای اداره آموزش شهرداری اصفهان؛ نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به‌لحاظ تعداد شرکت‌کننده، میزان ساعات آموزشی و نفرساعت، به ترتیب رشد ۵۸، ۶۲ و ۵۰ درصدی نشان می‌دهد.

علی نداف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون ۶۱ دوره آموزشی در قالب ۱۲۶۳ ساعت، در حوزه‌های مختلف شغلی، نیمه نخست سال‌جاری توسط اداره آموزش شهرداری اصفهان برگزار شد که این دوره‌ها دو هدف اساسی شامل کیفیت‌بخشی به دوره‌های آموزشی و جذب حداکثری مخاطب را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۰ هزار و ۷۴۴ نفر از کارکنان شهرداری با قید تکرار حضور یک فرد در چند دوره آموزشی، در دوره‌های آموزشی شهرداری مشارکت داشته‌اند، افزود: بر اساس آمارهای اداره آموزش شهرداری اصفهان؛ نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به لحاظ تعداد شرکت‌کننده، میزان ساعات آموزشی و نفرساعت، به ترتیب رشد ۵۸، ۶۲ و ۵۰ درصدی نشان می‌دهد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نیمه نخست سال جاری از ۹۵ عنوان آموزش تخصصی برای سال‌جاری، ۵۰ عنوان آموزشی، از چهار عنوان آموزش مناسبتی، دو عنوان همراه با اهدای جوایز ارزنده و از ۹ عنوان آموزش عمومی شغلی و ۲۶ عنوان آموزش توسعه فردی به ترتیب سه و شش عنوان آموزشی برگزار شد.

نداف‌پور درباره برنامه اداره آموزش شهرداری اصفهان برای شش ماه دوم سال جاری گفت: علاوه بر دو اقدام کلیدی نیازسنجی آموزشی و تهیه برنامه سال آینده کارکنان شهرداری، دو برنامه با فاصله زمانی سه ماهه پیش‌بینی شده است که اکثر حوزه‌های شغلی را در زمینه آموزش‌های تخصصی و توسعه فردی پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه بهره‌مندی از فناوری‌های نوین از جمله ابعاد مختلف هوش مصنوعی و مباحث خودشناسی، خانواده‌محوری و اخلاقی ادامه داد: برای حضور گسترده کارکنان شهرداری در آموزش‌های عمومی و مسابقه‌های آموزشی، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که به‌زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی کارکنان شایسته شهرداری اصفهان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۰ نفر از کارکنان به‌منظور تدریس و طراحی سوال و در چهارچوب ضوابط و مقررات مدرس داخلی با اداره آموزش شهرداری اصفهان همکاری کردند.

کد خبر 805184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.