پاسخگویی به ۸ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان که هفته جاری در این منطقه برگزار شد، به بیش از ۸ پرونده شهروندان رسیدگی شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری این کلان‌شهر اظهار کرد: مدیریت این منطقه تمام توان خود را برای رفع مشکلات شهروندان اختصاص داده است و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در قالب دیدار مردمی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر حل مسائل شهروندان افزود: در جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر که هفته جاری با حضور محمد فلاح از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در این منطقه برگزار شد، به بیش از هشت پرونده شهروندان رسیدگی شد.

پاسخگویی به ۸ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: هدف ما از این اقدام کاهش دغدغه شهروندان و اعتمادسازی بین آن‌ها و شهرداری و هم‌فکری برای رفع مشکلات است، البته در این راستا نیاز به حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری داریم، زیرا همه ما مکمل یکدیگر هستیم و باید برای تقویت دو سویه و ایجاد اعتماد مردمی تلاش کرد.

کارگر با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌ها در حد امکان با رعایت سرعت و دقت رسیدگی می‌شود تا نیاز به برگزاری کمیته نظارتی نداشته باشد، گفت: این روند توافق در حل مسائل موجب کاهش مراجعات برای طرح موضوع در شورای نظارتی شده است، عمده مسائل مطرح شده در نشست‌های ماهانه مربوط به پرونده‌های مالی است.

پاسخگویی به ۸ پرونده در کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان

وی ادامه داد: درخواست تراکم، مساعدت، تخفیف و تقسیط و صدور پروانه ساختمان از جمله درخواست‌های مردمی در این کمیته بوده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به یکپارچه کردن مسیر ثبت نام شهروندان برای دیدارهای مردمی در شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به در دسترس بودن سامانه شورای اسلامی شهر از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم برای حضور در کمیته نظارتی به آدرس درگاه الکترونیکی Shoramgn.isfahan.ir مراجعه کنند.

کد خبر 805096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.