ماموریت قالیباف به کمیسیون‌های امنیت ملی و شوراها برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی تفتان

رئیس مجلس شورای اسلامی ماموریتی به دو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای اعزام تیمی به تفتان استان سیستان و بلوچستان برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی تفتان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _یکشنبه ششم آبان_ مجلس با اشاره به حادثه تروریستی تفتان اظهار کرد: حمله تروریستی به گشت انتظامی در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان را به‌شدت محکوم می‌کنیم؛ با دستور وزیر کشور بررسی ابعاد این حمله تروریستی در دستور کار هیئت ویژه قرار گرفته است که نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین شهادت جمعی از کارکنان مجاهد فراجا در این عملیات تروریستی را به مردم ایران، فرماندهی و خانواده‌های آن شهدای گران‌قدر تبریک و تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در مأموریتی به دو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و شوراها گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی تیمی را برای ابعاد این حادثه تروریستی به منطقه اعزام کنند.

قالیباف افزود: در آنجا مسائل قابل توجهی وجود دارد که باید ابعاد مختلف آن مورد رسیدگی قرار گیرد و گزارش آن به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود، امیدواریم بتوانیم با بررسی این ابعاد شاهد کاهش این حوادث تلخ در شرق کشور باشیم.

کد خبر 804908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.