از پاک‌سازی پاتوق‌های توزیع مواد مخدر تا کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در شهرضا

کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در شهرضا، پاک‌سازی پاتوق‌های توزیع مواد مخدر در اصفهان، دستگیری ۱۰ سارق در اصفهان و اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت در شاهین شهر را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

از پاک‌سازی پاتوق‌های توزیع مواد مخدر تا کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در شهرضا

کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در شهرضا

صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی تخصصی از این خودرو پرداختند که در بازرسی انجام شده ۳۹ کیلو و۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پاک‌سازی پاتوق‌های توزیع مواد مخدر در اصفهان

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: به منظور رسیدگی به مطالبات و نارضایتی مردم در یکی از مناطق آلوده شهر پیرامون ایجاد پاتوق‌های استعمال و توزیع مواد مخدر پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیس ضمن شناسایی این پاتوق‌ها طی هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در عملیات‌هایی ضربتی سه خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از این نقاط دو کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر یا حضور معتادان متجاهر ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

از پاک‌سازی پاتوق‌های توزیع مواد مخدر تا کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در شهرضا

دستگیری ۱۰ سارق در اصفهان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم با توجه به مطالبات عمومی شهروندان، با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی و یگان امداد در نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان اصفهان به اجرا در آمد.

وی افزود: دستگیری ۱۰ سارق، کشف پنج دستگاه خودرو، هفت دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه دوچرخه مسروقه و کشف شش مورد سایر سرقت‌ها، نتیجه اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بر تداوم اجرای طرح امنیت محله محور متناسب با آسیب‌ها و جرایم هر محله و برابر دغدغه‌های شهروندان و مطالبات عمومی تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت در شاهین شهر

هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در شهرستان شاهین شهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس، با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت و تجمیع اطلاعات به دست آمده عامل این سرقت‌ها را که یکی از افراد غیربومی و سابقه‌دار ساکن در شهرستان بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به کشف هفت عدد باتری مسروقه خودرو در منزل این سارق بیان داشت: متهم ۳۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۱ فقره سرقت باتری خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

کیان مهر با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: انتظار می‌رود شهروندان خودروی خود را به لوازم ایمنی مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 804737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.