ایجاد معاونت امنیتی و انتظامی در استانداری اصفهان/ انتصابات استاندار کلید خورد

استاندار اصفهان در احکامی جداگانه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی نژاد در احکامی جداگانه علیرضا قاری قرآن را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، ایوب درویشی را به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، اکبر صالحی را به سمت سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی را به سمت مشاور استاندار و مدیرکل حراست، غلامرضا کیهان پور را به سمت مشاور استاندار در امور پیگیری‌های ویژه، سید جمال الدین صمصام شریعت را به سمت مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت نژاد را نیز به سمت مشاور استاندار منصوب کرد.

علیرضا قاری قرآن سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان بود و معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بخشی از سوابق وی می‌باشد.

ایوب درویشی سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری سوابقی همچون معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، معاون اقتصادی استانداری ایلام، فرمانداری نیک‌شهر، چابهار و خمینی‌شهر را در کارنامه خود دارد.

اکبر صالحی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استان نیز فرماندار شهرستان نطنز، فرماندار خمینی‌شهر، مدیرکل دفتر حقوقی، بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری را در کارنامه دارد.

سلیمی مدیرکل حراست استانداری نیز پیش از این فرماندار شهرستان خمینی شهر بود و فرمانداری شهرستان تیران و کرون و مدیر حراست شهرداری اصفهان را در سوابق خود دارد.

پیش از این و در دولت سیزدهم محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان و مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان را برعهده داشتند.

کد خبر 804418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.