ادامه ریل‌گذاری خط ۲ متروی اصفهان از ایستگاه عاشق اصفهانی به سمت لاله

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: ریل‌گذاری تونل غربی جبهه شرقی خط دو متروی اصفهان در سه ایستگاه دارک، زینبیه و عاشق اصفهانی به‌طور کامل انجام شده است و طبق هدف‌گذاری انجام‌شده برای ادامه ریل‌گذاری باید از ایستگاه عاشق اصفهانی به سمت ایستگاه لاله حرکت شود.

سیدمحسن واعظی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خط دو قطار شهری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تی‌بی‌ام جبهه شمالی این خط به ۱۰۰ متری ایستگاه ابن‌سینا رسیده، اما به‌دلیل اینکه به سنگ جوش برخورد کرده است، این روند طولانی‌تر می‎‌شود و حدود یک ماه به‌طول می‌انجامد، همچنین تا یک ماه آینده دو تی‌بی‌ام جبهه شمالی در ایستگاه ابن‌سینا دمونتاژ و خارج می‌شود.

وی افزود: هنگامی که تی‌بی‌ام دوم جبهه شمالی مترو به ایستگاه ابن‌سینا برسد، در این مکان طرح ترافیک اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با بیان اینکه به‌رغم وجود مشکلات مالی، فونداسیون ایستگاه ابن‌سینا به حدی رسیده است که تی‌بی‌ام بتواند وارد آن شود، ادامه داد: تی‌بی‌ام جبهه غربی خط دو قطار شهری اصفهان نیز بین ایستگاه آمادگاه و امام حسین (ع) در حال حرکت است و در حال حاضر زیر ساختمان کتابخانه مرکزی شهرداری قرار دارد.

واعظی‌فر با اشاره به وضعیت ریل‌گذاری ایستگاه‌های خط دو متروی اصفهان گفت: ریل‌گذاری تونل غربی جبهه شرقی خط دو متروی اصفهان در سه ایستگاه دارک، زینبیه و عاشق اصفهانی به‌طور کامل انجام شده است؛ طبق هدف‌گذاری انجام‌شده برای ادامه ریل‌گذاری باید از ایستگاه عاشق اصفهانی به سمت ایستگاه لاله حرکت شود.

وی با اشاره به وضعیت محل دپوی خط دو متروی اصفهان خاطرنشان کرد: برای ساخت سوله‌های محل دپو به ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که در این راستا وعده داده شده است تا پایان سال تعدادی رام قطار تحویل داده شود.

کد خبر 804317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.