توان دفاعی نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط ممکن است و بسیجیان مدافع جزیره‌های خلیج فارس در گردان‌های رزمی زمینی و دریایی ساماندهی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار علیرضا تنگسیری _پنجشنبه، سوم آبان _ با حضور در جزیره بوموسی هرمزگان در جمع حاضران در رزمایش بسیجیان مدافع جزایر خلیج فارس، جزایر سه گانه (تنب بزرگ، تنب کوچک و بوموسی) را پاره‌های تن ایران توصیف و با تاکید بر این‌که «امروز جهان اسلام به وحدت نیاز دارد» خاطرنشان کرد: ما همواره پیام و دست صلح و دوستی را به سمت همسایگان دراز کرده‌ایم، اما هرکس در هر جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خرد و چشم ناصوابش را کور می‌کنیم.

وی دشمنان فرا منطقه‌ای را مخاطب قرار داد و گفت: ما دشمن را می‌شناسیم و به آنان تودهنی می‌زنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما در طول تاریخ انقلاب درک کردید، ما ملتی هستیم که در مقابل زور سر خم نمی‌کنیم.

سردار تنگسیری گفت: انگلستان خبیث نقشه‌ای را نه تنها برای ایران بلکه در همه کشورهای اسلامی بین عراق و کویت، کویت و عربستان، عربستان و قطر و بین امارات و عمان پایه گذاری کرده تا هر زمانی دلشان خواست کشورها را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور امروز بسیجیان و دلاوران در این میدان به این معناست که ما ایرانی باغیرت و از نسل شهدای کربلای ۵ هستیم و در مقابل تمامیت ارضی کشور مسئولیت داریم.

سردار تنگسیری با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: همه در برابر این موضوع مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که شیعه و سنی همه کنار هم هستیم و شیعیان از اهل سنت دفاع می‌کنند.

سردار تنگسیری گفت: ما سربازان ملتی شریف هستیم که با اعلام خبر قصد حمله اسرائیل به کشور، رهبر شجاعش با دعوت مردم به نماز جمعه وعده عملیات صادق سه را می‌دهد.

وی با رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در جزیره بوموسی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و افزود: امروز توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط ممکن است و بسیجیان مدافع جزیره‌های خلیج فارس در گردان‌های رزمی زمینی و دریایی ساماندهی شده‌اند.

منبع: صداو سیما

کد خبر 804001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.