مانیتور گیمینگ جدید BenQ وارد بازار شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ BenQ Mobiuz EX271U از فناوری‌هایی برای محافظت از چشم هنگام استفاده طولانی مدت بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت BenQ به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Mobiuz EX271U وارد بازار چین کرده است، این محصول دارای یک نمایشگر ۲۷ اینچی 4K IPS با رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی، زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه و میزان روشنایی ۴۰۰ نیت است، ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و رنگ‌های دقیق و زنده‌ای برای ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ BenQ Mobiuz EX271U از فناوری‌هایی برای محافظت از چشم هنگام استفاده طولانی مدت بهره می‌برد، دارای یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری است که خروجی صدای واضحی را تضمین می‌کند و از طریق رابط HDMI 2.1 به دستگاه‌های مختلف مانند PS5 متصل می‌شود؛ مانیتور یادشده دارای سه پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4 و سه پورت USB-C است، یکی از پورت‌های USB-C توان ۶۵ وات را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ BenQ Mobiuz EX271U دارای سه پورت USB-A 3.2 برای اتصال وسایل جانبی است، پایه ارگونومیک آن نیز به کاربران اجازه می‌‎دهد که شیب، ارتفاع و چرخش مانیتور را تنظیم کنند و زاویه دید راحت را تضمین می‌کند، قیمت این محصول ۶۳۱ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 803973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.