دومین رویداد هوش مصنوعی اصفهان؛ گامی به سوی آینده

رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان گفت: رویداد هوش مصنوعی اصفهان با هدف پیشبرد فناوری‌های نوین و نقش‌آفرینی نخبگان در عرصه هوش مصنوعی برگزار شده است .

ساره گلی، رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان، در افتتاحیه رویداد هوش مصنوعی در اصفهان امروز _پنج‌شنبه سوم آبان_ اظهار کرد: این رویداد با هدف تقویت زیرساخت‌های دانش‌بنیان در کشور و بهره‌برداری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در صنایع مختلف برگزار می‌شود. هوش مصنوعی یکی از مفاهیم کلیدی قرن جدید است که آینده تمامی صنایع و زندگی بشر را متحول خواهد کرد.

حمایت از نخبگان و جذب سرمایه‌گذار

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان همواره تلاش می‌کند که زمینه‌ساز جذب نخبگان و حمایت از ایده‌های نوآورانه باشد. این رویداد فرصت مناسبی است تا نخبگان و دانشجویان، طرح‌های خود را در حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های صنعتی بزرگ معرفی کنند.

نقش کلیدی هوش مصنوعی در سیاست‌گذاری ملی

رئیس بنیاد ملی نخبگان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اهمیت هوش مصنوعی در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور و تاکید رهبر معظم انقلاب بر قرار گرفتن ایران در بین ۱۰ کشور برتر جهان در این حوزه، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به این هدف نزدیک‌تر کند و زمینه‌ساز جهش‌های علمی و فناورانه در کشور باشد.

دومین رویداد هوش مصنوعی اصفهان به مدت سه روز از دوم تا چهارم آبان با حضور نخبگان، دانشمندان و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

کد خبر 803957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.