به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود مسگریان امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است، که انتظار میرود تمام کارکنان شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به آنها در مقابل درخواستهای مردم پاسخگو باشند.
وی افزود: در جلسه صحن شورا ضمن گرامیداشت سالروز ۳۰ مهر سال ۵۷ و شهادت دانش آموزان در این روز، نهادینه شدن اصل احترام و تکریم ارباب رجوع، اخلاقگرایی، مسئولیتپذیری و رعایت اخلاق اداری در برابر شهروندان از شاخصهای با اهمیت و مد نظر در مدیریت شهرس است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: رسیدگی به درخواستها و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در مبحث مدیریت شهری که ارتباط مستقیمی با شهروندان نیز به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات رسان دارد، باید در اولویت وظایف و اهداف شهرداری قرار گیرد.
مسگریان اضافه کرد: گاهی مشاهده میشود ارباب رجوع با بیمهری کارمندان مواجه میشوند که این از نظر قانونی درست نیست و تخطی از قانون است بر این اساس کارکنان وظیفه دارند با روی خوش و احترام پاسخگویی ارباب رجوع باشند.
وی تاکید کرد: کارمندان شهرداری باید تلاش کنند در اسرع وقت درخواستها و مطالبات ارباب رجوع را پیگیری و انجام دهند و نباید مردم در مشکلات بروکراسی اداری معطل شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: مدیریت شهری همدان با تمام توان، حمایت کارکنان خود و پیروی از اصل طرح تکریم و احترام ارباب رجوع، تلاش در ارائه خدمات به بهترین نحو به مراجعه کنندگان دارد تا با تأسی بر این اصل بتوان شایستهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند.
نظر شما