روند روبه رشد کراس‌فیت در روزهای پر فرازونشیب اصفهان

یک ورزشکار رشته کراس‌فیت گفت: کراس‌فیت اصفهان از نظر فنی در مقایسه با سایر استان‌ها شرایط متوسطی دارد اما ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌های استان اصفهان به مراتب پتانسیل بالاتری دارند.

محمد رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت فنی رشته کراس‌فیت در استان اصفهان اظهار کرد: کراس‌فیت ترکیب چند رشته ورزشی همچون ژیمناستیک، ایروبیک، دوومیدانی، دوچرخه سواری، شنا و ایروبیک است‌؛ مسابقات کشوری و استانی کراسفیت طی روزهای گذشته پیگیری شد و اکنون برای تورنمنت‌های پیش‌رو آماده خواهیم شد.

وی افزود: کراس‌فیت اصفهان از نظر فنی در مقایسه با سایر استان‌ها شرایط متوسطی دارد، در واقع از یک سو مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شود و از سوی دیگر آنچنان که باید از ورزشکاران حمایت نمی‌شود، اما ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌های استان اصفهان به مراتب پتانسیل بالاتری دارند و از همین‌رو می‌توان شرایط بهتری را برای این رشته ورزشی فراهم کرد.

این ورزشکار درباره مشکلاتی که در کمیته کراس‌فیت استان اصفهان وجود دارد بیان کرد: اختلاف نظری میان مسئولان کمیته کراس‌فیت استان اصفهان وجود دارد؛ ناگفته نماند که نزدیک به ۹ ماه گذشته در مسابقات استانی شرکت کردیم که جوایز آن همچنان به ورزشکاران پرداخت نشده و همین موضوع روحیه ورزشکاران را تحت تأثیر داده است.

وی ادامه داد: در هر صورت ورزشکار نیازمند حمایت است و باید مورد تشویق قرار بگیرد تا به وضعیت ایده‌آل دست پیدا کند، هرچند که نباید فراموش کرد جو رقابتی باید دوستانه باشد و از سوی دیگر تعداد مسابقات بیشتر شود تا افرادی که در این حیطه فعالیت دارند انگیزه لازم را داشته باشند.

رجایی با اشاره به مشکلات این رشته ورزشی در سطح استان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در استان اصفهان به چشم می‌خورد این است که جوایز مسابقات چشم‌گیر نیست و به همین دلیل است که ورزشکاران برای دریافت معوقه چند ماهه خود تلاشی نکرده‌اند. بدون تردید مسئولان باید دقت عمل بیشتری برای میزان جوایز و پرداخت آن داشته باشند، هرچند تعدادی از ورزشکاران برای دریافت جوایز خود به هیئت نامه زده‌اند.

وی بیان کرد: اصفهان از نظر کمیت و کیفیت وضعیت مطلوبی دارد و روز به روز جامعه آماری این رشته ورزشی افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع برای ورزش استان و جامعه کراس‌فیت اتفاق خوشایندی به شمار می‌رود.

این ورزشکار در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف موجب آشنایی افراد بیشتری با این رشته ورزشی می‌شود و به دلیل اینکه کراس‌فیت جذابیت بالایی دارد می‌تواند ورزشکاران بسیاری را در رده‌های سنی مختلف به خود جذب کند.

کد خبر 803689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.