امیدوارم درباره رفع ممنوع‌الکاری هنرمندان خوش‌خبر باشم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رفع ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان گفت: کارهای خوبی صورت گرفته است و امیدوارم خبرهای خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عباس صالحی امروز _چهارشنبه دوم‌آبان_ در جمع خبرنگاران در پایان نشست هیئت دولت درباره ممنوع‌الکاری برخی از هنرمندان اظهار کرد: من جلسه قبل هم عرض کردم، یک فرایندی دارد که دوستان ما دارند بررسی می‌کنند.

وی افزود: برای مجموعه کسانی که احیاناً برای آن‌ها یک سری محرومیت‌های کم یا زیادی اتفاق افتاده، کارهای خوبی صورت گرفته است، امیدوارم خبرهای خوبی هم داشته باشیم.

صالحی درباره دو خبرنگار بازداشتی گفت: در فضای دولت، هم بنده و هم وزیر دادگستری، نامه‌ای که وکلای دو خبرنگار تهیه کرده بودند را به جناب آقای اژه‌ای منتقل کردیم و پیگیر مسئله آن‌ها به طور جدی هستیم.

وزیر فرهنگ درباره اظهارات سخنگوی دولت در باب اهمیت کار فرهنگی در خصوص مسئله حجاب تصریح کرد: در کلیه بحث‌های فرهنگی حجاب، دستگاه‌های مختلفی دخیل هستند. دستگاه‌های فرهنگی که در حوزه حجاب مسئولیت پیدا کرده‌اند، هم در قوانین سابق و حتی در قانون جدید، مجموعه‌های مختلفی هستند.

صالحی ادامه داد: طبیعتاً بخش مهمی از فعالیت حوزه‌های فرهنگی به آن چیزی برمی‌گردد که می‌تواند تبیین، توجیه و توضیح فلسفه عفاف باشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 803659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.