پروژه‌های اصلی مدیریت شهری اصفهان، طرح‌های مناطق محروم است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: غیر از پروژه‌های بزرگ همچون مترو و رینگ چهارم که هر کدام اعتبارات چند هزار میلیارد تومانی دارد و در شهر اجرا می‌شود، پروژه‌های اصلی ما، طرح‌های مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در چهل‌ویکمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی منطقه ۷ اظهار کرد: دغدغه مدیریت شهر و شورا رسیدگی به مناطق محروم است، در این راستا شورای اسلامی شهر کمیسیونی با عنوان محلات کم‌برخوردار دارد.

وی افزود: غیر از پروژه‌های بزرگ همچون مترو و رینگ چهارم که هر کدام اعتبارات چند هزار میلیارد تومانی دارد و در شهر اجرا می‌شود، پروژه‌های اصلی ما، طرح‌های مناطق محروم است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گذشته میدان شهدا نقطه پایانی شهر محسوب می‌شد، اما امروز با حضور در شهرک ولی‌عصر (عج) متوجه می‌شویم که شهر چقدر بزرگ شده است؛ در گذشته و پیش از انقلاب فضاها و زیرساخت‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید، وجود نداشت، اما معتقدم هزار برابر ظرفیت دیگر هم وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به اقدامات تأثیرگذار خیران در مناطق محروم و کم‌برخوردار گفت: در همین مکانی که هستیم، در گذشته به دست خیران مسجدی ساخته شد و مباحث فرهنگی بر آن حاکم شد؛ مباحث فرهنگی موضوع مهمی است که دغدغه امروز اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان است.

وی ادامه داد: امروز پروژه‌های افتتاح شده را بازدید کردیم و در نهایت، برنامه اختتامیه را در نقطه‌ای که پایان شهر محسوب می‌شود، برگزار کردیم که این نشان از اهمیت دادن به محلات کم‌برخوردار است.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از پروژه مجموعه ورزشی افتتاح شده در شهرک ولی‌عصر (عج) گفت: کودکان و نوجوانانی که امروز شاهد حضور آن‌ها در این ورزشگاه هستیم، آینده‌سازان این کشور هستند و اگر این زیرساخت‌ها نبود، آن‌ها در زمین خاکی بازی می‌کردند.

وی با بیان اینکه محلات کم‌برخوردار محله‌های پراستعداد شهرها محسوب می‌شوند، گفت: بیشتر شخصیت‌هایی که آینده موفقی دارند، در همین محلات رشد کردند، زیرا آن‌ها روی پای خود می‌ایستند و پیشرفت می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اتفاقات و وقایع اخیر در خاورمیانه گفت: یک عده دزد، رفاه‌طلب و خون‌خوار فکر می‌کنند که می‌توانند سوار بر منطقه شوند، اما پایان کار آن‌ها نابودی است؛ رژیم غاصب اسرائیل نیز ممکن است مدتی جولان دهد، اما به‌زودی سفره‌اش از منطقه جمع خواهد شد و ما مردم ایران نیز باید مقاوم باشیم.

حاج‌رسولی‌ها افزود: با کمک مردم می‌توانیم کارهای بزرگی در شهر انجام دهیم.

کد خبر 803641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.