۷ نوبرانه منطقه ۷ اصفهان دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۷ نوبرانه دیگر در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توان به خیابان‌های سعدی و ۱۵ خرداد، ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان بحران و پارک خیابان مولوی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مهدی سلطان‌آقایی امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در چهل‌ویکمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی منطقه ۷ اصفهان اظهار کرد: احداث خیابان شهید احمدی در منطقه ۷ که امروز تقدیم شهروندان شد، با توجه به اینکه دو محله کم‌برخوردار شهرک کوثر و فدکیه در این محدوده قرار دارد، علاوه بر اینکه شرایط تردد را تسهیل می‌کند، ارزش افزوده نیز به‌همراه دارد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، سرفاصله زیاد اتوبوس‌ها است، گاهی این زمان تا ۳۵ دقیقه می‌رسد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسیاری از محلات این منطقه تاکسی‌رو نیست و با توجه به اینکه فاصله این محله‌ها از مرکز شهر دور است، شهروندان منطقه بسیار از اتوبوس برای تردد استفاده می‌کنند، در این راستا مردم مشکل سرفاصله زیاد را در دیدارهایی که با آن‌ها انجام می‌شود، مطرح می‌کنند.

سلطان‌آقایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: به‌تازگی دو معبر در منطقه ۷ به نام شهیدان سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه نام‌گذاری شده است.

وی با تشریح پروژه‌هایی که امروز در منطقه ۷ افتتاح شد، افزود: مهم‌ترین پروژه، تعریض پل شهید هنیه است؛ خروجی شهر اصفهان سال‌ها دچار مشکل بود، غیر از وجود مواد ناایمن، شاهد پس‌زدگی ترافیک بودیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه که کار سختی بود به همت حوزه عمران انجام شد، به عرض پل شهید هنیه ۱۰ متر اضافه شد و هم‌اکنون هر زمان که روی پل تردد کنید، ترافیک نداریم.

سلطان‌آقایی با اشاره به پروژه خیابان ۲۲ بهمن در جنوب منطقه ۷ گفت: با توجه به اینکه مادی در وسط این خیابان وجود داشت، تردد خودرو از دو سو فراهم شد و پیاده‌روسازی و بهسازی مادی نیز انجام گرفت.

وی با اشاره به بهره‌برداری دو ورزشگاه در منطقه ۷ ادامه داد: قول دادیم ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه شهرک ولی‌عصر (عج) به‌صورت رایگان در اختیار کودکان محله قرار گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان افزود: مجموعه ورزشی فدک هم با دارا بودن چند زمین در رشته‌های مختلف همچون فوتبال و بسکتبال به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید.

سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه جاده حدفاصل خورزوق تا شهرک ولی‌عصر (عج) از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز است، گفت: این جاده مسیر ارتباط مواصلاتی بین مردم دو محدوده بود که علاوه بر انجام زیرسازی و آسفالت، عرض آن نیز افزایش ۳ متری یافت.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زیادی را در شهرک ولی‌عصر (عج) مدنظر داریم و در این راستا از شهرداری مرکزی درخواست مساعدت ویژه به این منطقه را داریم، تصریح کرد: حدود ۶ میلیارد تومان برای آسفالت معابر فرعی شهرک ولی‌عصر (عج) هزینه شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به نیازهای زیاد این محدوده همچون محصور شدن شهرک ولی‌عصر، فضای سبز خوب و ایجاد وبگاه کودک افزود: هرچه در این محله کار کنیم، باز هم جای کار دارد.

سلطان‌آقایی با اشاره به خیابان شهید احمدی به‌عنوان دیگر پروژه افتتاح شده در منطقه ۷ یادآور شد: این پروژه‌ای بسیار مهم بود که عمده اقدامات آن در زمان مدیریت شاطوری، مدیر سابق منطقه ۷ اجرایی شده است که جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: این پروژه با هزینه ۸۹ میلیارد تومان در دو بخش آزادسازی و احداث در اختیار مردم قرار گرفت.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه ساختمان شهرداری منطقه ۷ گفت: این پروژه با دو محوریت شفاف‌سازی و تکریم طراحی شد و در اختیار همکاران و مردم منطقه قرار گرفت.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر سال جاری ۷ نوبرانه دیگر در منطقه ۷ به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توان به خیابان‌های سعدی و ۱۵ خرداد، ایستگاه آتش‌نشانی، ساختمان بحران و پارک خیابان مولوی اشاره کرد.

کد خبر 803619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.