نخستین مجموعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی شرکت مپنا به اصفهان رسید

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از نصب نخستین مجموعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در این کلان‌شهر خبر داد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم نگرش برقی‌سازی برای کاهش تولید و انتشار آلاینده‌های زیست‌محیطی اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با شرکت مپنا، نخستین ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی این شرکت به اصفهان رسید و در حال نصب و راه‌اندازی است‌.

وی با بیان اینکه اهمیت توسعه و گسترش زیرساخت‌های حمل‌ونقل برقی برای شهر اصفهان اجتناب‌ناپذیر است، افزود: پژوهش و مطالعات فنی مهندسی، کیفیت استمرار خدمات، تعهد و پشتیبانی، به انضمام توان فنی و اقتصادی شرکت‌های فعال در این زمینه از نکات مهم در انتخاب برندهای ایستگاه‌های شارژ در شهر اصفهان خواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به احداث و تکمیل اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی در مجموعه تفریحی صفه اصفهان تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه بین شهرداری اصفهان با شرکت مپنا، دو ایستگاه شارژ خودروهای برقی در خیابان‌های فرایبورگ و میدان بزرگمهر نصب و راه‌اندازی می‌شود.

ساکت با تاکید بر مصمم بودن شهرداری اصفهان در راستای توسعه مبتنی بر کاهش آلاینده‌ها خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در راستای گسترش این روند از تمام سرمایه‌گذاران دعوت می‌کند در این حرکت شتاب‌دهنده در توسعه شهر اصفهان این نگین فیروزه‌ای ایران زمین مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: ایستگاه شارژ خودرو برقی صفه با مشارکت شرکت آرین خودرو به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 803474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.