استان اصفهان از نظر تعداد شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، رتبه‌نخست کشور را دارد

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان از لحاظ تعداد شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در کشور رتبه نخست را دارد، مردم شریف استان در دفاع مقدس و پس از آن در ادوار مختلف از جمله دفاع از حرم و محور مقاومت همواره پیشگام و پیشرو بودند و جانفشانی‌های مثال‌زدنی از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه اول آبان_ در نشست برنامه‌ریزی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان ضمن اشاره به رشادت‌های مردم اصفهان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ تعداد شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در کشور رتبه نخست را دارد، مردم شریف استان در دفاع مقدس و پس از آن در ادوار مختلف از جمله دفاع از حرم و محور مقاومت همواره پیشگام و پیشرو بودند و جانفشانی‌های مثال‌زدنی از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای استان از این رو برای ما حائز اهمیت است که در این آئین فرصت معرفی سیره شهدا برای نسل جوان فراهم می‌شود، در این راستا تهیه برنامه‌های بسیار فاخری برنامه‌ریزی شده است که از جمله آن می‌توانیم به تهیه فیلم سینمایی، برنامه‌های مستند و … نیز اشاره کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: با همبستگی و هم‌افزایی که در نشست میان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان وجود داشت، یقین داریم کنگره ملی شهدای استان فاخر و ماندگار برگزار خواهد شد.

جمالی‌نژاد در ادامه سخنانش به مسائل اقتصادی شهر پرداخت و گفت: در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات اقتصادی و صنعتی استان برگزار شد، نگرانی‌ها درباره استمرار مسائل اقتصادی در سال‌های آینده مطرح شد که در این‌راستا بر اهمیت همکاری تمامی ارکان دولتی و خصوصی تأکید شده است و خواستار ایجاد راهکارهایی برای حل مشکلات مربوط به صنعت آب و انرژی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با اشاره به وجود خانواده شهدا و جانبازان، بر اهمیت احترام به ارزش‌های دفاع مقدس و استفاده از تجارب رزمندگان برای پیشبرد اهداف استان تأکید می‌شود.

کد خبر 803414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.