کندروی خیابان آتشگاه ایمن‌سازی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و به‌منظور ارتقای امنیت عابران پیاده، همچنین جلوگیری از تصادفات و کاهش ترافیک در سطح این منطقه عملیات ایمن‌سازی کندروی خیابان آتشگاه انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تأثیرگذاری سرعت‌گیرها در ارائه هشدار به راننده‌ها برای کاهش سرعت در مسیرهای پرتردد اظهار کرد: کندروی خیابان آتشگاه مسیر شرق به غرب در محل خروجی‌ها از تندرو به کندرو و خروجی‌های کندرو به تندرو با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد ریال در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از ترددهای خلاف ایمن‌سازی شد.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته در راستای تأمین آرامش و آسایش شهروندان افزود: اصلاح هندسی مورد نیاز در سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان مطابق با طرح‌های ابلاغی اداره حمل‌ونقل و ترافیک با هدف تسهیل در عبور و مرور عابران، رفع خطر و استانداردسازی ورودی و خروجی محله‌ها اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه‌بر رفع گره‌های ترافیکی، دستیابی به اهدافی نظیر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

کد خبر 803319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.