سرمربی تپانچه به‌زودی معرفی می‌شود

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: سرمربی تیم ملی تپانچه ظرف یک ماه آینده انتخاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه از سی‌ام مهر با حضور ۱۲ ورزشکار آغاز شده است و تا یازدهم آبان ادامه دارد، اما فدراسیون تیراندازی هنوز سرمربی برای این تیم انتخاب نکرده است و مریم سلطانی هدایت تیراندازان را در این اردو به عهده دارد.

مرتضی قربانی با حضور در اردوهای تیم ملی تیراندازی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تپانچه اظهار کرد: جلساتی را برگزار کردیم و ۵ نفر برای هدایت تیم ملی تپانچه برنامه خود را به کمیته فنی ارائه کرده اما به نتیجه نرسیدیم. اکنون خانم سلطانی به عنوان مربی تیم را هدایت می‌کنند تا در یک ماه آینده سرمربی را نهایی کنیم‌. اگر هر یک از شما عزیزان هم پیشنهادی دارید به ما اعلام کنید. نظر شما برای ما مهم است.

وی افزود: پس از المپیک پاریس و استراحت کوتاه در اردوها از سر گرفته شد. همه شما سوابق درخشان و عناوین زیادی دارید، به‌خصوص فروغی که با طلای المپیک برای کشور افتخار آفریده است. حسین باقری، هدایت جوانان و نوجوانان را در اختیار داشت و سطح آن‌ها را ارتقا داد. در حال حاضر تمام رده‌های تفنگ نیز به وی سپرده شد امیدوارم ترکیب کادر فنی تفنگ این تیم را به سطح عالی برسانند.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: شما ورزشکاران باتجربه‌ای هستید و باید تمرینات، برنامه‌های خود، بدن‌سازی و سایر موارد را با جدیت پیگیری کنید و موضوعاتی که در گذشته در آن ضعف‌هایی وجود داشته است، برطرف شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 803286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.