پرداخت حقوق کارکنان از فروش املاک شهرداری، مصداق خام‌فروشی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از فروش املاک شهرداری برای تامین حقوق کارکنان، گفت: پرداخت حقوق کارکنان از فروش اموال یک اشکال بزرگ در مدیریت مالی و از مصادیق خام‌فروشی است.

محمدرضا عجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان با انتقاد از فروش املاک شهرداری برای تأمین حقوق کارکنان اظهار کرد: پرداخت حقوق ناشی از فروش اموال یک اشکال بزرگ در مدیریت مالی و از مصادیق خام‌فروشی است.

وی با بیان اینکه تأمین بودجه از فروش ملک هنری در مدیریت مالی به شمار نمی‌رود، افزود: با این روش هر مدیری که بر مسند بنشیند، این اقدام را به آسانی انجام خواهد داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تعریف سرمایه‌گذاری یعنی بهره‌برداری از ملکی که در آینده تبدیل به احسن شده و ارزش افزوده زیادی خواهد داشت اما پیش‌فروش ملک شهرداری گرگان در میناگل نه تنها سرمایه‌گذاری به شمار نمی‌رود که اقدامی اشتباه محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری از طریق مراجعه به بانک‌های عامل، بودجه موردنیاز حقوق کارمندان را تأمین کند نه اینکه با فروش املاک اقدام به پرداخت مطالبات کارمندان کند.

عجم، فروش املاک شهرداری برای تأمین بودجه را نخستین راهکار دانست و افزود: بهتر است که شهرداری به سمت خام‌فروشی برای تأمین بودجه نرود.

کد خبر 803270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.