ادعای به‌صرفه نبودن فعالیت نانوایی‌ها صحت ندارد

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: اینکه برخی ادعا می‌کنند فعالیت نانوایی‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست صحت ندارد، زیرا متقاضی ایجاد نانوایی در استان قزوین همچنان زیاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی رحمانی ظهر امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: نظارت بر بازار در این شرایط بایستی جدی گرفته شود و ضمن تقسیم کار به صورت ثابت مدیریت کنیم تا تنظیم بازار به خوبی انجام شود.

وی افزود: بخشنامه‌های متعدد ستاد ملی تنظیم بازار از چالش‌های هر استان است و می‌تواند برنامه‌ریزی را با مشکل مواجه کند. در ضمن روال نظارت بر ستاد تنظیم بازار در استان‌ها باید به صورت یکپارچه انجام شود و دستورالعمل واحد داشته باشیم تا شرایط بازار تنظیم شود.

سقف افزایش قیمت لبنیات ۳۰ درصد نسبت به سال پیش است

معاون اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به ضرورت مقابله با گران‌فروشی شیر و محصولات لبنی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم سقف افزایش قیمت محصولات لبنی تا ۳۰ درصد نسبت به سال قبل باشد و استانداردها رعایت شود.

رحمانی اضافه کرد: در سامانه ۱۲۵ انواع اقلام لبنی قیمت‌گذاری شده و واحدهای تولیدی مکلف هستند که با همین قیمت محصولات خود را عرضه کنند که از دو روز قبل این قیمت‌گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که چون برخی شرکت‌ها افزایش قیمت داشته‌اند، باید اعلام شود که این ۳۰ درصد نسبت به قیمت سال قبل است و در ضمن باید نظارت شود تا محصولات لبنی در سطح شهر یک تناسب قیمت داشته باشند و یک کمیته باید این تناسب قیمت را تعیین کند.

کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها در صورت ارتکاب تخلف

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به افزایش قیمت نان، تاکید کرد: با افزایش قیمت نان در حال حاضر یک نظارت جدی بر پخت آن‌ها صورت می‌گیرد و اگر تخلف کنند از سهمیه آرد آنها کم می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: اینکه برخی ادعا می‌کنند فعالیت نانوایی‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست صحت ندارد، زیرا متقاضی ایجاد نانوایی در استان قزوین همچنان زیاد است.

کد خبر 803267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.