هر حمله اسرائیل پاسخ متناسب دریافت خواهد کرد/ این جنگی است که با استقرار عدالت تمام می‌شود

رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در اینکه پاسخ به حمله اسرائیل چطور خواهد بود، گفت: هر حمله‌ای شود پاسخ متناسب با خودش را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان در جمع خبرنگاران درباره پاسخ به حمله اسرائیل اظهار کرد: هر حمله‌ای شود، پاسخ متناسب با خودش را دریافت خواهد کرد.

وی افزود: در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، حکومت‌ها و قدرت‌هایی وجود دارند که دم از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی می‌زنند، در حالی که خودشان ناقضان تمام قوانین و حقوقی هستند که ادعا می‌کنند باید پایبند بود، با مردمی می‌جنگند و دولتی را پشتیبانی می‌کنند که مردم را از خانه‌های خود بیرون و آواره کرده است، در حالی که مردم دنبال حق و سرزمین خودشان هستند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با تمام قوا کشورهای اروپایی و آمریکایی اسرائیل را مسلح کردند و هر جنایت ضد بشری را با پررویی تمام از آن دفاع می‌کنند.

وی با طرح این سوال که این وجدان‌های بیدار که دم از حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی می‌زنند، کجاست؟ افزود: این نشان می‌دهد در دنیا آنچه اینها به دنبالش هستند زور و قلدری است. کسانی که دنبال حق و عدالت هستند به هیچ وجه در مقابل خواست آنها ساکت نخواهند نشست.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: این جنگی نیست که با کشتن افراد به پایان برسد، جنگی است که با استقرار عدالت تمام می‌شود و با در نظر گرفتن همه انسان‌ها امکان دارد تمام شود، اما با زور و حق‌کشی امکان ندارد.

کد خبر 803180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.