فروش بیش از ۲۰ هزار بلیت در جشنواره فیلم کوتاه تهران

در حالی که روز چهارم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همچنان ادامه دارد، مدیر پیش‌فروش و رزرو بلیت جشنواره گفت: بیش از ۲۰ هزار بلیت به فروش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، عباس احمدی‌نیا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در دبیرخانه جشنواره صورت گرفت، فرایند رزرو بلیت قبل از جشنواره با سازوکار جدید نسبت به سال‌های گذشته و بر اساس پارامترهای جشنواره‌های بین‌المللی انجام شد تا از ظرفیت‌ها استفاده بهینه صورت بگیرد.

وی افزود: برای تمام صاحبان آثار ظرفیت ویژه‌ای تخصیص داده شد و هر صاحب اثر سهمیه جداگانه‌ای را برای اثر خود دریافت کرد، همچنین به همه کسانی که کارت جشنواره را داشتند ظرفیت مشخصی طی روزهای مشخص داده شد.

مدیر پیش‌فروش و رزرو بلیت جشنواره فیلم کوتاه تهران تصریح کرد: برخی گروه‌های خاص نظیر اعضای پاتوق فیلم کوتاه تهران و دانشجویان نیز توانستند با تخفیف نیم‌بها و ۲۵ درصدی بلیت‌های مورد نظرشان را تهیه کنند و همین‌طور اعضای کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان از تخفیف صددرصدی رزرو بلیت تمام فیلم‌های جشنواره بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۷۱۳ قطعه بلیت در جشنواره به فروش رسیده است.

احمدی‌نیا درباره میزان استقبال عنوان کرد: نکته مهم دیگر این است که امسال علاوه بر اینکه در بخش‌های اصلی استقبال خوبی داشتیم در بخش‌های جنبی همچون استعداد نو، کتاب و سینما ضریب اشغال تقریباً ۱۰۰ درصدی داشتیم، همچنین ضریب اشغال بلیت‌های جشنواره و سالن‌ها در کل تقریباً ۸۱ درصدی بود که امسال این اتفاق منحصربه‌فرد و ویژه است.

وی افزود: همان‌طور که به صورت برخط بحث رزرو را داشتیم، دبیرخانه و مؤسسه سینماشهر تمهیداتی انجام دادند که موجب شد به صورت حضوری نیز امکان رزرو و دریافت بلیت میسر شود.

احمدی‌نیا در پایان گفت: یکی از اتفاقات ویژه امسال این است که استقبال در بخش‌های مختلف زیاد بود، با مدیریت جشنواره در همه سانس‌ها، ابتدا کسانی که بلیت تهیه کرده بودند، سر صندلی‌های خود می‌نشستند و پس از آن دیگر علاقه‌مندان وارد سالن‌ها می‌شدند و روی راه پله‌ها می‌نشستند و فیلم‌ها را تماشا می‌کردند و این موضوع نشان از اهمیت و توجه و علاقه به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران دارد.

به گزارش ایمنا، چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا دوم آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

کد خبر 803120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.