ترکیب سپاهان برابر الشارجه امارات (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان پس از پایان تعطیلات در دیداری حساس برابر الشارجه امارات قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C لیگ دو قهرمانان آسیا، تیم‌های الشارجه امارات و سپاهان ایران امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شارجه امارات رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سپاهان که پیش از تعطیلات با دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به روند خوب خود بازگشته بود، در حالی برابر شارجه قرار می‌گیرد که به‌خوبی از اهمیت این بازی برای صعود از گروه به عنوان تیم نخست اطلاع دارد.

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با شارجه هرچند تمام نفرات خود را در اختیار دارد، اما به نظر می‌رسد از محبی و آقایی‌پور به دلیل اینکه پیش از این با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، در ترکیب اصلی استفاده نکند.

زوج محبوب در خط دفاع

از دو بازی اخیر که محمد دانشگر به ترکیب اصلی اضافه شده است و زوج دفاع میانی را با محمد امین حزباوی تشکیل داده است، سپاهان گلی دریافت نکرده است و دو برد مهم همراه با کلین‌شیت به دست آورده است. این دو مدافع ملی‌پوش سپاهان در بازی پیش رو نیز زوج دفاعی را تشکیل می‌دهند، اما ابهام در مورد ترکیب سپاهان، مدافعان کناری آن هستند. صالح حردانی که زودتر از سایر ملی‌پوشان به اردوی سپاهان اضافه شد، به نظر می‌رسد دفاع راست سپاهان در این بازی باشد و با توجه به پوستر رسمی بازی که توسط باشگاه سپاهان منتشر شد، به نظر می‌رسد حنانوف در پست دفاع چپ به کار گرفته شود تا اینگونه چهار مدافع جلوی پیام نیازمند کامل شوند. آریا یوسفی دیگر گزینه مورایس برای استفاده در پست مدافع کناری خواهد بود و باید دید در نهایت از کدام بازیکنان برای این دو پست استفاده می‌شود.

میانه زمین دست نخورده باقی می‌ماند؟

حضور هم‌زمان کریمی، دابو و انزونزی در آخرین بازی سپاهان پیش از تعطیلات اتفاق مهمی بود که با برد هم برای سپاهان همراه شد. خط هافبک سه‌نفره سپاهان که با حضور این نفرات مستحکم‌تر از قبل به نظر می‌رسید در بازی با شارجه کار سختی مقابل هافبک‌های خارجی و مطرح حریف خواهد داشت و باید دید چگونه از دل این مأموریت مشکل بیرون می‌آید. به نظر می‌رسد همچون بازی با استقلال خوزستان، کریمی و انزونزی کمی عقب‌تر بازی کنند و وظایف هجومی دابو بیشتر باشد.

حمله به دروازه شارجه با کاوه و کامارا

کاوه رضایی پس از بازگشت از مصدومیت فرصت خوبی دارد که در غیاب آقایی‌پور به ترکیب اصلی برسد و در کنار کامارا برای گلزنی تلاش کند. دیگر مهره هجومی سپاهان به نظر می‌رسد آریا یوسفی باشد که در سمت چپ خط حمله به کار گرفته خواهد شد. البته رضا شکاری و مهدی لیموچی نیز شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت، اما در نهایت باید دید مورایس که از سیستم چرخشی در بازی‌های قبلی استفاده کرده است، برای این بازی و بازی‌های آینده چه نقشه‌ای دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با الشارجه امارات

پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، محمد دانشگر، وحدت حنانوف، صالح حردانی، محمد کریمی، استیون انزونزی، برایان دابو، آریا یوسفی، ابوبکر کامارا و کاوه رضایی

کد خبر 803080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.