به مردم مظلوم غزه و لبنان با همه امکانات کمک شود

امام جمعه قزوین گفت: امروز مردم در لبنان و غزه گرسنه و تشنه‌اند، بنابراین ما باید از هر امکاناتی که در اختیار داریم، برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر امروز _دوشنبه سی‌ام مهر_ در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران حامی مقاومت فلسطین و لبنان اظهار کرد: شهادت سردار قدرتمند، یحیی السنوار و همه محرومانی که شب گذشته زیر آوارها به شهادت رسیدند را تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: دل همه ما به‌خاطر این مسائل شکسته است و همه ما به‌خاطر مصائبی که می‌بینیم، عزاداریم و رنج می‌بریم، به ویژه زمانی که از نزدیک کاری از ما بر نمی‌آید، این رنج بر ما افزون می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بنا به فرموده رسول اکرم (ص) هرکس روزش را بگذراند، اما هم و غم مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست، گفت: اگر کسی فریاد شخص دیگری را بشنود که می‌گوید ای مسلمان‌ها به داد من برسید، اما به او جواب ندهد، مسلمان نیست و این نشان می‌دهد کمک و نجات هم‌نوع در دین مبین اسلام محدود به اعتقاد و مذهب انسان‌ها نیست.

وی ادامه داد: امروز مردم در لبنان و غزه گرسنه و تشنه‌اند، بنابراین ما باید از هر امکاناتی که در اختیار داریم، برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان استفاده کنیم؛ باید بدانیم با این کمک ضرر نخواهیم کرد، چرا که خدا قول داده که چندین برابر آن را به ما بازمی‌گرداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: بیاییم از این فرصت‌هایی که وجود دارد استفاده کنیم، اگر می‌خواهیم زندگی‌مان برکت پیدا کند، رزقمان فراوان باشد و کسب و کارمان رشد و تعالی پیدا کند، جوانمردانه به دیگران کمک کنیم و با خدا معامله کنیم.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: خدا وقتی با بندگان وارد معامله می‌شود، نمی‌خواهد سود ببرد، زیرا احتیاجی به سود ندارد، خدا می‌خواهد از این معامله به ما سود بدهد، اما وارد شدن در معامله خدا لیاقت می‌خواهد، آن‌هایی که ایمان واقعی دارند خدا با آن‌ها وارد معامله می‌شود.

کد خبر 803003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.