سپاهان یک برد تا برابری با رقبای اماراتی می‌خواهد + جدول

تیم فوتبال سپاهان در حالی میهمان یک تیم اماراتی است که تاکنون چهار بار در خانه رقبای اماراتی پیروز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان تاکنون ۲۳ بار در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های اماراتی قرار گرفته است که حاصل آن ۱۰ پیروزی برای سپاهان، هفت پیروزی برای تیم‌های اماراتی و شش تساوی بوده است. در ۲۳ جدال تیم‌های اماراتی با سپاهان، ۶۲ گل به ثمر رسیده که ۳۸ گل سهم سپاهان و ۲۴ گل سهم رقبا بوده است.

در بین تیم‌های اماراتی العین با هشت رویارویی بیشترین رویارویی را با سپاهان داشته است، به‌غیر از العین، تیم النصر امارات هم ۶ بار برابر سپاهان قرار گرفته است و تیم‌های الوحده، الشباب، الجزیره و الاهلی دیگر تیم‌هایی هستند که هر کدام دو بار با سپاهان بازی کرده‌اند.

سپاهان تاکنون ۱۱ بار در زمین تیم‌های اماراتی به مصاف تیم‌های این کشور رفته است که حاصل آن چهار پیروزی برای سپاهان و پنج پیروزی برای نمایندگان امارات بوده است. به این ترتیب در صورت پیروزی سپاهان در بازی پیش رو، تعداد برد و باخت‌های سپاهان در زمین تیم‌های اماراتی برابر می‌شود.

نکته جالب این است که با وجود سابقه قابل توجه سپاهان در رقابت‌های آسیایی، این نخستین‌بار است که سپاهان برابر الشارجه امارات قرار می‌گیرد و پیش از این هیچ‌گاه دو تیم رودرروی یکدیگر قرار نگرفته‌اند.

آمار رویارویی سپاهان و تیم‌های اماراتی به شرح زیر است:

سپاهان یک برد تا برابری با رقبای اماراتی می‌خواهد+ جدول

کد خبر 802856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.