پروژکتور جدید Dangbei چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پروژکتور Dangbei F7 Pro 4K به تراشه MT9679 مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل AI OS 5.0 اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Dangbei به تازگی پروژکتور جدید خود به نام F7 Pro 4K را با قیمت تقریباً ۱۱۲۶ دلار وارد بازار چین کرده است، این محصول از جدیدترین فناوری لیزر سه رنگ استفاده می‌کند، به تراشه MT9679 مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل AI OS 5.0 اجرا می‌‏شود.

پروژکتور Dangbei F7 Pro 4K روشنایی ۳۶۰۰ لومن را ارائه می‌کند، از عمق رنگ ۱۰ بیتی با ۱۰.۷ میلیارد رنگ برای افزایش واقع‌گرایی تصویر پشتیبانی می‌کند و صد درصد طیف رنگی BT.2020 را پوشش می‌دهد، بنابراین رنگ‌های زنده و دقیقی را به نمایش می‌گذارد؛ این محصول از فناوری‌هایی برای کاهش فشار به چشم بهره می‌برد و برای استفاده طولانی مدت ایده‌آل است.

پروژکتور جدید Dangbei با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، گزینه‌های اتصال آن نیز شامل USB 3.0، HDMI 2.1، Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ می‏‌شود، بنابراین با کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های پخش سازگار است؛ محصول یادشده دارای یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته است که دوام و عملکرد پروژکتور را ارتقا می‌دهد.

کد خبر 802770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.