اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای رانندگان اتوبوس‌های شهری قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: طرح طبقه‌بندی مشاغل با هدف بهبود شرایط شغلی رانندگان و ارتقای رفاه آن‌ها اجرایی می‌شود.

علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای رانندگان اتوبوس‌های شهری قم خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف بهبود شرایط شغلی رانندگان و ارتقای رفاه آن‌ها تدوین شده است.

وی افزود: این طرح شامل مزایای متعددی چون بیمه تکمیلی برای رانندگان، بیمه بدنه خودروها جهت افزایش اطمینان و آرامش رانندگان، تهیه لباس فرم، تخصیص کارانه بر اساس کارایی رانندگان، تأمین صبحانه، سانس ورزشی اختصاصی و اهدای سفرهای زیارتی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه به نظافت ناوگان اتوبوسرانی نیز توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: تمام اتوبوس‌ها هر شب از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۶:۰۰ توسط تیم‌های تخصصی نظافت می‌شود.

نیک با تاکید بر اینکه نرم‌افزاری برای ثبت و پیگیری نقص‌های فنی خودروها نصب شده که به تشخیص سریع مشکلات کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار به سازمان اتوبوسرانی کمک می‌کند تا اطلاعاتی همچون میزان خرابی خودروها، عملکرد تعمیرکاران و استهلاک رانندگان را به‌دقت رصد و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه نرم افزار تعمیرگاه نصب شده و نقص فنی خودروها در سیستم ثبت می‌شود، گفت: از این طریق می‌توان فهمید کدام خودروها بیشترین خرابی را دارد، کدام تعمیرکار بیشتر کار می‌کند و کدام راننده بیشترین استهلاک خودرو را دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۴ سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با توجه به این نرم‌افزار و هزینه‌هایی که پیش‌بینی می‌کند در حال نگارش است، گفت: دو تعمیرکار سیار به طور دائمی برای رسیدگی به نقص‌های فنی اتوبوس‌ها در سطح شهر مستقر هستند و کارانه تعمیرکاران نیز بر اساس عملکرد و کارکردشان تعیین خواهد شد.

کد خبر 802576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.