اجرای برنامه‌های متنوع ویژه تمام گروه‌های سنی در هفته فرهنگی اراک

شهردار اراک گفت: در دومین روز از گرامیداشت و نکوداشت هفته فرهنگی اراک، برنامه شاد کودکانه ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع ابتدایی در مدرسه شهروندی شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی صبح _یکشنبه بیست و نهم مهر_ در دومین روز از گرامیداشت و نکوداشت هفته فرهنگی اراک در مدرسه شهروندی اظهار کرد: در هفته فرهنگی اراک امسال، برنامه‌های متنوعی ویژه تمام گروه‌های سنی از شهروندان توسط مجموعه مدیریت شهری تدارک دیده شده است که در هر روز از این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اراک شهر دوستدار کودک است، در این هفته برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی ویژه کودکان در نظر گرفته شده است و در این راستا صبح امروز یکشنبه بیست و نهم مهر در دومین روز از هفته فرهنگی اراک، برنامه شاد کودکانه ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع ابتدایی در مدرسه شهروندی شهرداری برگزار شد.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: در دومین روز از گرامیداشت و نکوداشت هفته فرهنگی اراک، برنامه شاد کودکانه ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع ابتدایی در مدرسه شهروندی شهرداری برگزار شد.

محمودی تصریح کرد: روایت‌گری موزه حمام چهار فصل ویژه دانش‌آموزان، رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع شهر اراک در محل فرهنگسرای شهر، همایش عکاسی در فرهنگسرای آئینه و در نهایت برگزاری جشنواره موسیقی در فرهنگسرای شهر از برنامه‌های روز دوم هفته فرهنگی اراک است.

کد خبر 802532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.