لزوم اهتمام استاندار جدید اصفهان به تأمین آب

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم اهتمام استاندار جدید اصفهان به موضوع تامین آب تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در صدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری ضمن قدردانی از سیدرضا مرتضوی، استاندار سابق اصفهان برای اهتمام در زمینه تأمین آب اظهار کرد: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد که امیدواریم استاندار جدید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با تبریک به مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار اصفهان افزود: دولت گزینه مناسب و خوبی را برای استان اصفهان انتخاب کرد، زیرا جمالی‌نژاد دیدگاه مدیریت شهری، استانی و کشوری دارد که امیدواریم با عزم و اراده ایشان و مدیرانی که انتخاب می‌کنند، جاری شدن زاینده‌رود، توجه ویژه به کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک شهری، جذب سرمایه‌گذاران به‌ویژه در عرصه ساختمانی و خدمات عمومی، اتحاد و همدلی بین مدیران و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای خدمت بیشتر به مردم را شاهده باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بعضی مواقع شهرداری بذل و بخشش‌هایی را می‌کند که جای تأمل دارد، گفت: وقتی ساختمان‌های شهرداری شامل فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌ها نیازمند تعمیر هستند و مشکلاتی برای استفاده‌کنندگان ایجاد شده است، شهرداری باید نسبت به ترمیم آن‌ها اقدام کند.

فلاح تصریح کرد: حدود ۲۰ سال پیش فرهنگسرای ولایت در منطقه ۱۵ شهرداری در چند طبقه ساخته شد که هم‌اکنون کلاس‌هایی در این محل برپا است، اما به جهت اینکه آسانسور ندارد، معضلاتی را برای استفاده‌کنندگان آن ایجاد کرده است.

وی گفت: طی دو سال گذشته اعتباراتی را نیز در بودجه قرار دادیم که تاکنون اجرا نشده است؛ در حال حاضر نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است تا این مشکل برطرف شود، در حالی که در سال‌های قبل با بودجه ۲۵۰ میلیون تومان و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا نشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در روز تشییع شهید نیلفروشان جمعیت بسیاری در مراسم شرکت کردند، پلیس راهور و مردم خودروها را به خط بی‌آرتی هدایت می‌کردند تا مشکلی در تردد ایجاد نشود، اما برای تمام این خودروها پیامک جریمه صادر شده که سبب نارضایتی مردم شده است. لازم است طی هماهنگی شهرداری با راهور این جرایم حذف شود.

کد خبر 802526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.