رفع سد معبر ۳۲ مغازه در خیابان ۱۵ خرداد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از رفع تخلف ۳۲ مغازه که با ایجاد سد معبر در پیاده‌روهای خیابان ۱۵ خرداد موجب بروز مشکلاتی برای اهالی این محل شده بودند، خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی پیاده‌راه‌ها و رفع سد معبر در خیابان ۱۵ خرداد اصفهان اظهار کرد: گشت‌های رفع تخلفات شهری منطقه ۷ این کلان‌شهر همواره موضوع کنترل و مقابله با سد معبر را در تمام نقاط این منطقه در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، سد معبر در اماکن عمومی همچون پارک‌ها، بوستان‌ها، پیاده‌روها و میادین ممنوع است، افزود: شهرداری موظف است طبق قانون با این متخلفان برخورد لازم را داشته باشد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بخشی از سد معبر از سوی دست‌فروشان و بخشی از طرف کسبه‌ای که دارای مغازه هستند، انجام می‌شود که شهرداری موظف است نسبت به رفع سد معبر اقدام کند.

سلطان‌آقایی گفت: برای تکریم شهروندان خیابان ۱۵ خرداد، شهرداری این منطقه اقدام به ساماندهی پیاده‌روها و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار داده است و اقدامات قانونی در این ارتباط انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: رفع تخلف از ۳۲ باب مغازه که با ایجاد سد معبر در پیاده‌روهای خیابان ۱۵ خرداد موجب بروز مشکلاتی برای اهالی این محل شده بودند انجام شد، همچنین هشت اخطار کتبی، دو مورد توقیف برای خودروهای سد معبر کننده و شش مورد جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از جمله اقدامات این شهرداری برای رفع تخلفات شهری بوده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، ساماندهی مغازه‌های میوه‌فروشی واقع در خیابان پرستار بوده است که پس از برخورد با متخلفان مشکل عبور و مرور شهروندان در پیاده‌روی این خیابان رفع شد.

سلطان‌آقایی گفت: امیدواریم کسبه این منطقه با رعایت قوانین و مقررات شهری، شهرداری را در ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان یاری کنند تا منطقه‌ای عاری از تزاحم و آلودگی‌های بصری داشته باشیم.

کد خبر 802512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.