پایش ۸ محصول خام کشاورزی در بازار

مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو از پایش ۸ محصول خام کشاورزی در سطح عرضه خبر داد و گفت: محصولات خام کشاورزی از نظر باقی‌مانده سموم، فلزات سنگین، نیترات و نیتریت در آزمایشگاه‌های سازمان غذا و دارو پایش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، مهدی انصاری‌دوگاهه افزایش و حساسیت روی نظارت بر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی را موجب افزایش کیفیت محصولات دانست و اظهار کرد: امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی هرچه سریع‌تر موضوع شناسنامه کردن باغات را اجرایی کند، چراکه در این صورت می‌توانیم ضمن همراه کردن تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، افزایش کیفیت محصولات نظارت بهتری نیز در سطح عرضه داشته باشیم.

وی پایش سلامت ۲۵ تا ۳۰ محصول خام کشاورزی را در برنامه عملیاتی سطح عرضه اعلام کرد و افزود: ۸ محصول از جمله خیار گلخانه‌ای و جالیزی، گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای و جالیزی، سیب‌زمینی، پیاز، سیب و پرتقال به‌طور مرتب توسط سازمان غذا و دارو پایش می‌شود.

مدیرکل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: محصولات خام کشاورزی از نظر باقی‌مانده سموم، فلزات سنگین، نیترات و نیتریت در آزمایشگاه‌های سازمان غذا و دارو پایش می‌شود.

کد خبر 802493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.