آغاز هفته سوم با دیدارهای حساس

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال فردا با پنج دیدار حساس برگزار می‌شود و تیم‌ها برای تثبیت جایگاه و کسب امتیازهای حیاتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال ایران فردا _دوشنبه سی‌ام مهر_ با پنج دیدار حساس در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد؛ تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از هفته دوم، به دنبال تثبیت جایگاه خود و کسب سه امتیاز حیاتی برای رقابت در صدر جدول هستند.

پالایش نفت آبادان - طبیعت

تیم پالایش نفت آبادان که در دو بازی گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی و یک شکست شده است، این هفته میهمان تیم طبیعت اسلامشهر خواهد بود. تیم طبیعت با کسب دو پیروزی متوالی، در حال حاضر یکی از تیم‌های مدعی لیگ به شمار می‌آید و در رتبه دوم جدول قرار دارد. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است، پالایش نفت به دنبال جبران شکست هفته دوم خود مقابل طبیعت است و طبیعت نیز برای حفظ جایگاه خود در بین مدعیان به پیروزی در این بازی چشم دوخته است.

فولاد هرمزگان - شهرداری گرگان

در دیگر بازی حساس این هفته، فولاد هرمزگان که با یک پیروزی و یک شکست در رتبه هفتم جدول قرار دارد، در خانه به مصاف شهرداری گرگان خواهد رفت. گرگانی‌ها نیز مانند فولاد هرمزگان، با یک شکست و یک پیروزی از دو بازی و رتبه سوم جدول، یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند و برای ادامه روند خوب خود به این دیدار چشم دوخته‌اند. فولاد هرمزگان نیز امیدوار است به نتیجه‌ای مطلوب دست یابد و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.

آغاز هفته سوم با دیدارهای حساس

آسمان ولایت مشهد - پایش پارت شاهرود

تیم پایش پارت شاهرود که با دو پیروزی صدرنشین لیگ است، این هفته میهمان آسمان ولایت مشهد خواهد بود. مشهدی‌ها که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در قعر جدول قرار دارند، برای فرار از بحران و کسب اولین پیروزی فصل خود به این بازی چشم دوخته‌اند. از سوی دیگر، پایش پارت شاهرود برای حفظ صدرنشینی، با انگیزه‌ای بالا وارد میدان می‌شود و به دنبال سومین پیروزی متوالی است.

پترو نوین ماهشهر - گلنور اصفهان

تیم پترو نوین ماهشهر که در دو بازی گذشته خود شکست خورده و در قعر جدول قرار دارد، این هفته میهمان گلنور اصفهان خواهد بود؛ گلنور که با یک پیروزی و یک شکست در میانه جدول قرار دارد، به دنبال تثبیت جایگاه خود است و تلاش می‌کند با پیروزی در این دیدار، خود را به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کند. پترو نوین نیز برای جبران دو شکست گذشته، نیازمند یک پیروزی خانگی است تا از بحران خارج شود.

مهگل البرز - آینده‌سازان تهران

در آخرین بازی این هفته، مهگل البرز که در رتبه چهارم جدول قرار دارد، میهمان آینده‌سازان تهران خواهد بود. مهگل که با یک پیروزی و یک شکست تا کنون عملکرد خوبی داشته است، به دنبال کسب دومین پیروزی خود و صعود در جدول است. در مقابل، آینده‌سازان تهران که در دو بازی گذشته شکست خورده است، برای رهایی از قعر جدول و کسب اولین پیروزی فصل خود به این دیدار امیدوار است.

کد خبر 802415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.