دوشنبه تا چهارشنبه منتظر بارش برف باشید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: از امروز تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر، بارش باران پیش‌بینی می‌شود و یکشنبه و دوشنبه در بعضی مناطق شمال غرب، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنان، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، دامنه و ارتفاعات البرز و چهارشنبه در تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و بعضی نقاط در غرب کشور، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پنجشنبه به صورت پراکنده در بعضی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و بعضی نقاط استان فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، بارش برف دور از انتظار نخواهد بود و از امروز تا روز چهارشنبه روند محسوس کاهش دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

وی گفت: یکشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور انتظار می‌رود.

کد خبر 802396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.