حوضه آبریز زاینده‌رود نیازمند مدیریت صحیح، عاقلانه و توأم با عدالت است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار مردم جریان پایدار آب در زاینده‌رود است و حوضه آبریز این رودخانه نیازمند مدیریت صحیح، عاقلانه و توأم با عدالت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مهر_ در نطق پیش از دستور صدوپنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت اظهار کرد: طی روزهای اخیر «یحیی سنوار» دبیر جنبش حماس به شهادت رسید و این نشان می‌دهد که صهیونیست همچنان در حال نسل کشی است و دنیا نیز با سکوت خود روند حمایتی داشته است و زمان را مدیریت می‌کند.

وی افزود: امیدواریم رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت به‌زودی به حیات ننگین رژیم منحوس صهیونیستی خاتمه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهید عباس نیلفروشان گفت: مردم نشان دادند که قدرشناس کسانی هستند که جان خود را فدای امنیت و آرامش کشور می‌کنند.

وی با تقدیر از زحمات استاندار سابق و تبریک به استاندار جدید گفت: از مسئولان دولت سیزدهم در اصفهان که طی سه سال تلاش فراوان کردند و اقدامات مهمی از جمله آب‌رسانی به اصفهان را آغاز کردند، تشکر می‌کنیم؛ در جلسه معارفه استاندار عنوان شد که انتظار مردم جریان پایدار آب در زاینده‌رود است و مدیریت صحیح، عاقلانه و توأم با عدالت در حوضه آبریز زاینده‌رود نیاز است؛ این در حالی است که تا پیش از استانی شدن سازمان‌های متولی این امر، مدیریت بهتری وجود داشت، اما پس از آن مشکلات روزبه‌روز بیشتر شد.

نورصالحی با بیان اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان پیشرفت خوبی داشته است و انتظار می‌رود سال آینده به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب از جنوب استان با حمایت دولت سیزدهم روند خوبی داشته است؛ آغاز عملیات سد کوهرنگ ۳ نیز اتفاق خوبی است که امیدواریم به‌خوبی ادامه پیدا کند، ضمن اینکه امیدواریم پروژه انتقال آب بهشت‌آباد نیز در این دولت مجدد آغاز شود.

وی افزود: با تدبیر دلسوزان، دولتمردان دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس، مهدی جمالی‌نژاد به‌عنوان استاندار اصفهان انتخاب شد؛ او مدیری آشنا با مسائل اصفهان است و در این استان مناصب زیادی را تجربه کرده است، مسئله اول انتقال آب، جریان پایدار زاینده‌رود، آلودگی هوا و فرونشست زمین است که امیدواریم با وفاق و همدلی که استاندار جدید ایجاد می‌کند، مشکلات اصفهان در طول مدت مدیریت او برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ما نیز به‌عنوان مجموعه مدیریت شهری در بیانیه‌ای اعلام کردیم آماده هرگونه همراهی و هم‌افزایی هستیم تا مشکلاتی که مدنظر ما در حوزه حمل‌ونقل شهری و راه‌اندازی خط ۲ قطار شهری است، با سرعت و جدیت بیشتر دنبال شود و به نتیجه برسد.

وی گفت: این انتظار وجود دارد که با هم‌افزایی و همگامی دست‌اندرکاران و گروه‌های سیاسی مختلف، مشکلاتی که سال‌ها گریبان‌گیر شهر اصفهان است، یکی پس از دیگری رفع شود.

کد خبر 802370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.