وضع سخت معیشتی مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد

معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت:وشحالم در این مراسم بزرگان احزاب اصولگرا و اصلاح طلب را مشاهده می‌کنم زیرا ما در یک کشتی هستیم و مشکلات استان اصفهان چون زاینده رود خشک، فرونشست همه را آزاد می‌دهد و وضع بد معیشتی اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، لذا انتخاب مهدی جمالی نژاد قطعاً تمرین وفاق و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجواد ظریف بعد از ظهر امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت و یاد خاطر شهید امیر عبداللهیان اظهار کرد: مردم استان اصفهان حق زیادی بر گردن تمامی مسئولان دارند، همان‌طوری که امام فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند؛ مردم ایران سختی‌های زیادی کشیدند و از کشور و انقلابشان دفاع کردند، این مردم سال‌هاست در برابر هرگونه تعرض خارجی ایستادگی کرده‌اند و برای همین ما به آن‌ها بسیار بدهکاریم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شهرستانی نباید منتظر دستور از تهران بمانند، افزود: مردم راه حل مشکلات هستند و بهتر مشکلات را می‌شناسند و بر همین اساس باید طرف مشورت باشند تا بتوانیم به کمک آن‌ها مشکلات را شناسایی و حل کنیم؛ این مردم هستند که ما را سرپا نگاه داشته‌اند و اگر آن‌ها را باور کنیم کشور را خواهیم ساخت.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور تصریح کرد: امیدوارم استاندار جدید اصفهان بتواند خادم خوبی برای مردم اصفهان باشد و این انتخاب موجب وفاق در این استان شود.

وی گفت: خوشحالم در این مراسم بزرگان احزاب اصولگرا و اصلاح طلب را مشاهده می‌کنم زیرا ما در یک کشتی هستیم و مشکلات استان اصفهان چون زاینده رود خشک، فرونشست همه را آزاد می‌دهد و وضع بد معیشتی اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، لذا انتخاب مهدی جمالی نژاد قطعاً تمرین وفاق و همدلی است. امیدوارم با استفاده از همه ظرفیت‌های مردم اصفهان بتوانند یک روح تازه‌ای به این شهر و به این استان و به این کشور بدهند.

ظریف تاکید کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی جنایت متفاوتی علیه مردم غزه رقم زد و فرماندهان مقاومت را به شهادت رساند بنابراین در این روزها لازم است با وفاق و همدلی مقابل آن بایستیم و این وفاق و همدلی را در سراسر کشور داشته باشیم.

معاون راهبردی رئیس جمهور در پایان از تلاش‌های سیدرضا مرتضوی تقدیر و برای مهدی جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان آرزوی توفیق کرد.

کد خبر 802242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.