قول می‌دهم تا پای جان برای حل مشکلات استان تلاش کنم

استاندار اصفهان گفت: هیچ مسئله‌ای بدون حضور و مشارکت واقعی همه مردم حل نخواهد شد و لذا باید همه با هم برای مسائل استان هم قسم شویم و من هم امروز قول می‌دهم تا پای جان برای حل مشکلات استان تلاش کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد عصر امروز _بیست و هشتم مهر_ در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار اصفهان اظهار کرد: از حمایت‌های مردم فهیم، دوست داشتنی و باوفای اصفهان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نیز جریان‌های مختلف سیاسی با سلایق و ذائقه‌های مختلف سپاسگزارم.

وی ضمن قدردانی از استاندار پیشین اصفهان، افزود: تاکنون در جلسات زیادی همراه مدیران استانی بوده‌ام؛ در جلسات هوا بودم، در جلسات آب بودم و در اکثر سفرهای استانی حضور داشتم و شاهد زحمات مدیران ستادی، فرمانداران عزیز، شهرداران سخت‌کوش و کلیه کارکنان مجرب استانداری اصفهان بوده‌ام.

استاندار اصفهان در خصوص رویکردهای خود گفت: رویکردهای اصلی من بر مبنای سه مؤلفه است؛ تلاش من این است که مسئله محور حرکت کنم و ضمن تلاش برای حل مسائل اصفهان دقت می‌کنم که راه حل‌هایمان معضل جدیدی نیافریند. در زمانی که شهردار یزد بودم و قرار بودی یزد ثبت میراث جهانی شود گفتم که یزد به دلیل اقداماتی که نکرده است ثبت میراث جهانی شد نه به دلیل اقداماتی که کرده است و این نکته بسیار مهم است.

وی دومین رویکرد خود را مشارکت‌جویی عنوان کرد و گفت: هیچ مسئله‌ای بدون حضور و مشارکت واقعی همه مردم حل نخواهد شد و لذا باید همه با هم از نخبگان گرفته تا هنرمندان، ادیبان، صنعتگران، اندیشمندان، علما و حتی جریان‌های سیاسی برای مسائل استان هم قسم شویم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: قرار است استاندار چه کند؟ آقای مرتضوی در زمان تصدی استانداری گفت که من قول می‌دهم که قول ندهم؛ من هم امروز قول می‌دهم تا پای جان برای حل مشکلات استان تلاش کنم.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه کارها را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم و میانهٔ راه جا نمی‌زنیم عنوان کرد: حتی اگر یک موضوع و چالش استان رفع شد در همان نقطه متوقف نمی‌شویم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی جمالی نژاد بایستی عالمانه حرکت و خود را مستمرا نقد کند و این رویکرد را در سال‌های گذشته همواره رعایت کرده‌ایم.

وی گفت: نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه به حقوق دیگران تعرض می‌کنیم، نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه به سایر استان‌ها و مردم کشور ظلم می‌کنیم.

جمالی نژاد افزود: به اختلافات فرصت سوز درون و برون استانی پشت می‌کنیم و بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 802271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.