از اعتراف سارقان به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق تا کشف بسته‌های تریاک از معده قاچاقچیان

۳۴ فقره سرقت در پرونده سارقان سیم و کابل برق، دستگیری ۲۶ سارق با اجرای طرح امنیت محله‌محور در اصفهان، کشف ۳۰ بسته تریاک از معده سه قاچاقچی و دستگیری عامل سرقت از مشتریان قرض‌الحسنه‌ها را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

۳۴ فقره سرقت در پرونده سارقان سیم و کابل برق

حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر اصفهان، شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی دقیق، سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر اصفهان اقرار کردند و با تکمیل شدن تحقیقات، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲۶ سارق با اجرای طرح امنیت محله‌محور در اصفهان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: با بررسی پرونده‌های سرقت در سطح شهرستان اصفهان، مأموران انتظامی طرح امنیت محله محور را با هدف دستگیری سارقان متواری اجرایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی متهمان و سارقان متواری موفق شدند در چند عملیات منسجم، ۲۶ سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۷ فقره سرقت خاطرنشان کرد: برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شدند.

از اعتراف سارقان به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق تا کشف بسته‌های تریاک از معده قاچاقچیان

کشف ۳۰ بسته تریاک از معده ۳ قاچاقچی

مصطفی صادق زاده، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به سرنشینان یک دستگاه سواری پراید مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو، در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد سه سرنشین این خودرو حامل مواد مخدر به روش بلع و انباری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: در نهایت ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۳۰ بسته که توسط سه سرنشین این خودرو به روش بلعیدن در حال انتقال بود کشف و هر سه متهم نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

دستگیری عامل سرقت از مشتریان قرض‌الحسنه‌ها

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشتریان قرض‌الحسنه‌های این شهرستان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته و اقدامات علمی و تخصصی هویت سارق شناسایی و مشخص شد وی در مقابل قرض‌الحسنه‌ها کمین می‌کرده و افرادی که وجوه نقد در دست داشتند را تعقیب و با سوءاستفاده از غفلت مالباختگان، در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از آنان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری این سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران واحد گشت کلانتری ۱۶ این فرماندهی فرد مذکور را که قصد سرقتی دیگر داشت، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

براتی با بیان اینکه متهم به شش فقره سرقت وجوه مشتریان قرض‌الحسنه‌ها با ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 802238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.