استاندار سابق اصفهان امین رئیس جمهور شهید بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: استاندار سابق اصفهان امین رئیس جمهور شهید بود و در سه سال خدمت، مردم‌داری و دوری جستن از تجملات و اشرافیت را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری ظهر امروز_ شنبه بیست و هشتم مهر_ در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: ادبیات دفاع مقدس در حکمرانی اسلامی بر سرباز تأکید دارد.

وی ادامه داد: سرباز آن کسی است که جان در کف دست می‌گیرد و در رکاب فرمانده جان‌فشانی می‌کند و مطیع امر مولا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سرباز بودن دارای اصالت است و سرباز یک هدف اساسی دارد و آن عمل به وظیفه خود است که فرقی نمی‌کند در کدام سنگر خدمت باشد.

جان‌نثاری ادامه داد: امروز که روز تکریم جناب دکتر مرتضوی است شهادت می‌دهم استاندار سابق اصفهان خود را سرباز ولایت می‌دانست و هیچ شک و شبهه‌ای در این موضوع وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر مرتضوی امین رئیس جمهور شهید بود و در سه سال خدمت، مردم‌داری و دوری جستن از تجملات و اشرافیت را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

جان‌نثاری به بخشی از خدمات دولت سیزدهم در استان اصفهان نیز اشاره کرد و برای دکتر جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان و دولت وفاق ملی آرزوی موفقیت و توفیق خدمت کرد.

کد خبر 802225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.