تقسیم امتیاز بین مدعیان

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان تیم‌های فولاد هرمزگان، سپاهان و نفت امیدیه مقابل رقبا به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان روز گذشته با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، صفادشت، رفسنجان و اهواز به پایان رسید و تیم‌های فولاد هرمزگان، سپاهان و نفت امیدیه مقابل رقبا به پیروزی رسیدند.

در پایان دیدارهای این هفته سایپا تهران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است. پالایش نفت آبادان با ۸ امتیاز در جایگاه دوم و فولاد هرمزگان با یک امتیاز کمتر در رده سوم است.

سایپا تهران ۱ - پالایش نفت آبادان ۱

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته دو تیم مدعی سایپا تهران و پالایش نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نسیمه غلامی برای تیم سایپا و نسترن مقیمی گل تساوی پالایش نفت آبادان را به ثمر رساند. با این نتیجه سایپا با ۱۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و پالایش نفت آبادان نیز با ۸ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

رایزکو صفادشت ۲ - فولاد هرمزگان ۳

دیگر دیدار این هفته بین تیم‌های فولاد هرمزگان و رایزکوی صفادشت برگزار شد که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هرمزگان به پایان رسید. سه گل این دیدار را مریم حکمتی، راضیه پرسه و گل به خودی زیبا افروغ، بازیکن رایزکو برای تیم هرمزگان به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم فولاد هرمزگان با کسب هفت امتیاز رتبه سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد و رایزکو با سه امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت.

ملی حفاری اهواز ۱ - نفت امیدیه ۳

تیم‌های ملی حفاری اهواز و نفت امیدیه در اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که شاگردان لاله محمدرضایی با حساب سه بر یک از سد میزبان صاحب‌نام خود عبور کردند. نفت امیدیه با کسب این پیروزی با شش امتیاز به مکان چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد و تیم ملی حفاری اهواز نیز با دو امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

تقسیم امتیاز بین مدعیان

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان

سایپا تهران ۱ - پالایش نفت آبادان ۱

رایزکو صفادشت ۲ - فولاد هرمزگان ۳

مس رفسنجان ۱ - سپاهان اصفهان ۲

ملی حفاری اهواز ۱ - نفت امیدیه ۳

کد خبر 802041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.