اصابت پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو + فیلم

طبق گزارش‌های منتشرشده از منابع عبری، یکی از پهپادهای متعلق به حزب‌الله به منطقه قیساریه، جایی که نتانیاهو در آن اقامت دارد، برخورد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری صبح امروز، با اذعان به وارد شدن خسارت به ساختمانی در شهر قیساریه در شمال نتانیا، از سقوط یک پهپاد در این شهر در جنوب حیفا خبر دادند. طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی بر اثر انفجار این پهپاد به ساختمانی در قیساریه خساراتی وارد شد.

در این راستا رسانه‌ها گزارش دادند پهپادهای مقاومت لبنان به حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی برای دقایقی نفوذ کردند و آژیرهای خطر به‌طور مداوم به صدا درآمدند، بدون اینکه پدافند هوایی اشغالگر بتواند آن‌ها را ساقط کند.

شهرک‌نشینان نیز گزارش دادند آژیرها در تل‌آویو به صدا درآمدند، درحالی‌که از طریق جبهه داخلی فعال نشده بودند. در این رابطه رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در اطراف نتانیا در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند در پی انفجار پهپاد در ساختمانی در شهر قیساریه، نزدیک خانه نتانیاهو، افرادی زخمی شدند. بعضی گزارش‌ها نیز وقوع زخمی‌ها را انکار کردند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: پلیس خیابان‌های شهر قیساریه در جنوب حیفا را بست و از نزدیک شدن خبرنگاران به محل نفوذ پهپاد مقاومت لبنان جلوگیری کرد.

کد خبر 802026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.