خودروی کوپرا تاواسکان 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو کوپرا تاواسکان 2025 دارای چرخ‌های 19 اینچی مشکی و نقره‌ای، درب عقب برقی، نمایشگر لمسی 19 اینچی، دوربین دید فراگیر و سیستم صوتی با کیفیت است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو کوپرا تاواسکان ۲۰۲۵ از یک موتور دیفرانسیل عقب و یک باتری ۷۷ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی بهره می‌برد که ۲۱۰ کیلووات قدرت و ۵۴۵ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۶.۸ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طول و عرض خودرو کوپرا تاواسکان ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۶۴۴ و ۱۸۶۱ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۹۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۶۶ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، قابلیت تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دستیار پارک هوشمند و هشدار ترافیک مقابل است.

از دیگر مشخصات خودرو کوپرا تاواسکان ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۱۹ اینچی مشکی و نقره‌ای، درب عقب برقی، نمایشگر لمسی ۱۹ اینچی، دوربین دید فراگیر، سیستم صوتی با کیفیت و صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی اشاره کرد.

کد خبر 801979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.